Gå til innhold

Bp2-flere som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til når jeg opplever noe veldig sørgelig blir jeg ikke trist, men slår om til å bli superglad. Prøver å skjule det, men ikke lett å holde inn boblende glede. Reaksjonen blir så upassende og jeg føler meg som en ufølsom psykopat.

Skrevet

Hmm... kan ikke si at jeg husker en konkret gang jeg hadde det på den måten. Men upassende følelser, ja det kjenner jeg igjen. Det er ikke alltid ting som skjer samsvarer med hvordan jeg føler meg, og da kan det noen ganger bli litt feil.

Tror derimot det er ganske vanlig å reagere tilsynelatende irrasjonelt enten man er bipolar eller ikke. For eksempel at man kan begynne å le og smile når man er utilpass eller nervøs osv. Tror med andre ord ikke dette er noe å sykeliggjøre nødvendigvis. Med mindre dette er et ekstremt stort problem for deg.

Du er uansett antakelig ikke en ufølsom psykopat :)

Skrevet

Hmm... kan ikke si at jeg husker en konkret gang jeg hadde det på den måten. Men upassende følelser, ja det kjenner jeg igjen. Det er ikke alltid ting som skjer samsvarer med hvordan jeg føler meg, og da kan det noen ganger bli litt feil.

Tror derimot det er ganske vanlig å reagere tilsynelatende irrasjonelt enten man er bipolar eller ikke. For eksempel at man kan begynne å le og smile når man er utilpass eller nervøs osv. Tror med andre ord ikke dette er noe å sykeliggjøre nødvendigvis. Med mindre dette er et ekstremt stort problem for deg.

Du er uansett antakelig ikke en ufølsom psykopat :)

Ikke et ekstremt stort problem nei. Det er heldigvis ikke så ofte jeg opplever tragiske ting. Jeg bare skjemmes litt over oppførselen min ved enkelte anledninger. Og lurer på hva andre tenker om meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...