Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd mat fra GodtLevert.no?

Jeg vurderer prøve dette.

Skrevet

Bare lurer, hva er forskjellen på den maten du får levert og den du kjøper selv i butikken? Man må selv lage og spise maten, ikke sant?

Skrevet

Er ikke dette ganske kostbart?

Tror faktisk ikke det er så veldig dyrt.

Skrevet

Må da være bedre å bruke noen av de hvor du velger varene selv så kan du spise det du har lyst på ikke det Roede mener du skal spise XD

Skrevet

Tror faktisk ikke det er så veldig dyrt.

Hvis dette bare gjelder middagsmat er det dyrt.

Skrevet

man får oppskrift

Oppskrifter finner du flust av på nettet. Gratis.

Skrevet

Hvis dette bare gjelder middagsmat er det dyrt.

1000kr for 5 middager for 4 personer er vel ikke helt uhørt. Ser ut som de har veldig bra råvarer.

Skrevet

1000kr for 5 middager for 4 personer er vel ikke helt uhørt. Ser ut som de har veldig bra råvarer.

Foretrekker å selv bestemme hva jeg skal spise, og det klarer jeg til under halvparten av den prisen.

Skrevet

Men jeg lever utelukkende på junk food så dette blir en forbedring for meg

Skrevet

Foretrekker å selv bestemme hva jeg skal spise, og det klarer jeg til under halvparten av den prisen.

Jeg har selv ingen problemer med å finne på middager og jeg driver ikke å småhandler. Planlegger uka.

Sier bare at prisen ikke er så ille.

Skrevet

Har prøvd over lengre tid. God, variert mat og flotte råvarer. Anbefales!  :)

Skrevet

Har prøvd over lengre tid. God, variert mat og flotte råvarer. Anbefales!  :)

så bra

har du prøvd ekspress eller ordinær eller annet?

Skrevet

Blir ikke dette en enorm forbedring fra pizza og kebab og burger hver dag?

Skrevet

Jo, absolutt! Du kan jo velge mellom ulike menyer, hvor G. Roede jo er den sunneste. Express er minst krevende å tilberede. Jeg vekslet mellom de ulike meny-valgene, alt ettersom hva som så mest fristende ut fra uke til uke. 

Skrevet

Jo, absolutt! Du kan jo velge mellom ulike menyer, hvor G. Roede jo er den sunneste. Express er minst krevende å tilberede. Jeg vekslet mellom de ulike meny-valgene, alt ettersom hva som så mest fristende ut fra uke til uke. 

Det høres veldig bra ut, at man kan veksle mellom de ulike menyene :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...