Persimon Skrevet 22. september 2014 Skrevet 22. september 2014 Kan inntak av mye koffein påvirke en psykose, altså forverre den? Har merket at når jeg har psykotiske symptomer eller er psykotisk og inntar koffein så blir jeg sykere. Stemmer dette eller er det bare jeg som er ømfintlig for koffein? Noen andre som har opplevd det samme? 0 Siter
gjest844 Skrevet 22. september 2014 Skrevet 22. september 2014 Er mye roligere uten kaffe. har kuttet det ut flere ganger 0 Siter
miakami Skrevet 22. september 2014 Skrevet 22. september 2014 Jeg mistet apetitten da jeg hadde manisk psykose og levde utelukkende på cola. Ble jo verre og verre. Men ble ikke noe bedre før etter over en mnd på skjermet der jeg ikke drakk koffein. 0 Siter
kaprif Skrevet 22. september 2014 Skrevet 22. september 2014 Jeg har tenkt det samme, at kaffe gjør at jeg blir mye dårligere når jeg er på vei inn i psykose. Da jeg var innlagt drakk jeg kaffe i bøtter og spann, tror det var med på å gjøre meg mye dårligere. Drikker mye kaffe nå, men står på medisin og da går det helt greit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.