Gå til innhold

Har du oppdatert iphonen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har lyst til å vente for å se hvordan det går og om de må rette på feil.  Men det ser ut til å være mye nytt og spennende på siste oppdatering, så jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å vente.

Anonymous poster hash: e4a12...019

Nei, har kommet over den alderen hvor jeg syntes nye OS-versjoner er spennende.

Anonymous poster hash: 491a7...fc7

Ja. Har ikke merket noen problemer. Men spesielt spennende var det ikke.

Det er vel ikke akkurat noe spennende hvis du ikke har interesse for de nye funksjonene.  Jeg leste igjennom det som er nytt og synes det var litt interessant.  Men ikke mer enn at jeg allerede har glemt hva det meste var.

Det er vel ikke akkurat noe spennende hvis du ikke har interesse for de nye funksjonene.  Jeg leste igjennom det som er nytt og synes det var litt interessant.  Men ikke mer enn at jeg allerede har glemt hva det meste var. Anonymous poster hash: e4a12...019

Det har du rett i, jeg bruker sikkert 1% av funksjonene. :)

Annonse

Jeg oppdaterte første kvelden. Er nok noen tredjeparts apper som sliter litt, men iOS8 virker ellers svært så stabilt. Har oppdatert både iPhone, iPad og iPod uten problemer.

Jeg har iphone 4s, og leste et sted at det kunne være lurt og vente noen dager. Det oppstod ofte noen feil som de rettet på de første dagene. Spesielt for oss som hadde litt eldre versjoner. 

Det er vel ikke akkurat noe spennende hvis du ikke har interesse for de nye funksjonene.  Jeg leste igjennom det som er nytt og synes det var litt interessant.  Men ikke mer enn at jeg allerede har glemt hva det meste var. Anonymous poster hash: e4a12...019

Tale til tekst er helt utrolig. Selv jeg som er nordlenning greier få iPhonen til å skjønne hva jeg dikterer. :D

Den innebygde fotoappen har blitt mye bedre med helt nye funksjoner.

Å hente bilder til MMS gjøres kun med en operasjon nå. Å dele bilder har generelt blitt enklere (en funksjon jeg alltid har brukt mye).

Kamerarullen er vekk og bildene er organisert på en mye bedre måte.

Så lenge de er i samme nettverk som mobilen kan jeg svare på samtaler fra iPad eller iPod (må bruke headset så vidt jeg har funnet ut...). Mye mer praktisk enn å grave i veska etter telefonen.

Er mye mer, men etter noen få dager er det nok disse jeg setter mest pris på. Så langt i alle fall.

Jeg har iphone 4s, og leste et sted at det kunne være lurt og vente noen dager. Det oppstod ofte noen feil som de rettet på de første dagene. Spesielt for oss som hadde litt eldre versjoner.  Anonymous poster hash: e4a12...019

Jeg har oppdatert en iPad 2 som er eldre enn iPhone 4S, helt uten problemer. Men for noen kan det nok være greit å vente litt. Min iPhone er en femmer, så den er jo hakket nyere enn din.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...