Gå til innhold

Herpes

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en jente på 19 år, for kanskje 5 dager siden merket jeg at jeg hadde en rød/hvit blemme i underlivet, jeg tenkte at det kanskje kunne være en liten eksen nedentil jeg har hatt problemer med før, men så utvidet det seg og når har jeg ganske mange blemmer nedentil. Dette svir kjempe mye, jeg har problemer med å gå siden det svir så mye, jeg kan ikke tisse siden Syren i tisser svir så mye på blemmene. Jeg er ikke dum så jeg vet at det er herpes, men desverre bor jeg alene og jeg har virkelig null penger til å dra til legen og få medisin som lindrer smertene. Jeg vet at det er " en gang herpes, alltid herpes " men dette sliter på meg. Jeg har blitt syk i tillegg så jeg har sagt til jobben at jeg er syk. Kan man eventuelt sykmelde seg i tillegg? Siden jeg kan virkelig ikke gå normalt og i min jobb er det full aktivitet hele dagen. Vær så snill, hjelp fort!

Anonymous poster hash: f211f...817

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/401089-herpes/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...