Gå til innhold

Søker «attraktiv frontfigurdame i 20-årene» til assistentjobb

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg syns at dette er såpass vanlig, utseende er viktig, TV2 ville aldri ansatt en meteorolog som ikke var pen.

Det har du helt rett i. Men det er ikke lov å være ærlig og skrive slikt i stillingsannonser. 

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Health Freak

14

• Madelenemie

8

• slabbedask

7

• gråstein

7

Jeg setter deg ikke i samme bås som ham i det hele tatt.

Nei sikkert ikke, men samfunnet. De som har problemer er de som oppfører seg ekkelt i fylla (eller andre former for rus) - hvilket gjør at jeg ikke har problemer, ergo er jeg en snylter.

Nei sikkert ikke, men samfunnet. De som har problemer er de som oppfører seg ekkelt i fylla (eller andre former for rus) - hvilket gjør at jeg ikke har problemer, ergo er jeg en snylter.

Du er frisk som en fisk?

Aner ikke, men jeg skjønner ikke hvorfor rusmisbruk og ekkel adferd skal være sykt om ikke jeg som bare sitter for meg selv hele tiden ikke er syk.

Sitte for seg selv hele tiden er det vel ingen friske som gjør frivillig?

Sitte for seg selv hele tiden er det vel ingen friske som gjør frivillig?

Ikke godt å si. Det er mye slik lettvin, konvensjonell visdom man hører på dette forumet. Såklart det er enkelt å si at ingen friske sitter for seg selv frivillig, jeg hadde fint klart å si det samme selv, siden jeg har hørt andre si det, men om det er sannhet, det tviler jeg likevel på.

Annonse

Ikke godt å si. Det er mye slik lettvin, konvensjonell visdom man hører på dette forumet. Såklart det er enkelt å si at ingen friske sitter for seg selv frivillig, jeg hadde fint klart å si det samme selv, siden jeg har hørt andre si det, men om det er sannhet, det tviler jeg likevel på.

Jeg tror ingen friske sitter for seg selv frivillig dag ut og dag inn. Da *blir* man ihvertfall (p)syk hvis man ikke var det i utgangspunktet  :ph34r:

Jeg tror ingen friske sitter for seg selv frivillig dag ut og dag inn. Da *blir* man ihvertfall (p)syk hvis man ikke var det i utgangspunktet  :ph34r:

Kanskje det, men folk rundt meg syns ikke jeg har problemer. Men det hadde jeg hatt hvis jeg hadde kranglet i fylla.

Annonse

Mener du meg nå, jeg som hyler? Ja enig det, her inne i alle fall.

Nei jeg mente generelt i helsevesenet, de som hyler høyest for best hjelp. I psykiatrien f.eks, en rolig person kan ha det like ille som en utagerende person, men hvem er det de ser og hjelper? Syns det er urettferdig, har tenkt på det i det siste. Har sett dette selv.

Nei jeg mente generelt i helsevesenet, de som hyler høyest for best hjelp. I psykiatrien f.eks, en rolig person kan ha det like ille som en utagerende person, men hvem er det de ser og hjelper? 

Ja, slik er det. Er man rolig og behersket blir man ikke tatt  alvorlig og  havner nederst i bunken.

Endret av gråstein

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...