Gå til innhold

Søker «attraktiv frontfigurdame i 20-årene» til assistentjobb

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Health Freak

14

• Madelenemie

8

• slabbedask

7

• gråstein

7

Jeg hylte en gang jeg var plaget med tanker om at NAV og Politiet var etter meg pga. svindel og avlyttet telefonen min, jeg sa jeg ville ha et svar på det, så jeg slapp å lure. Men det var kanskje histrionisk, nå som jeg tenker tilbake på det.

Jeg hylte en gang jeg var plaget med tanker om at NAV og Politiet var etter meg pga. svindel og avlyttet telefonen min, jeg sa jeg ville ha et svar på det, så jeg slapp å lure. Men det var kanskje histrionisk, nå som jeg tenker tilbake på det.

Det er ganske sykt å tro det da.  :ph34r: Noen snylter er du neppe.  ;)

Hei!

Jeg syns at dette er såpass vanlig, utseende er viktig, TV2 ville aldri ansatt en meteorolog som ikke var pen.

Derfor reagerer ikke jeg, jeg personlig hører på det som blir sagt og ser ikke lenge nok på mennesker til å finne at utseende er viktig og relevant, men enig med min mann, TV 2 damene er pene, og det er en forutsetning for å få jobb.

Jeg syns skal man reagerer må man starte med de større aktørene som feks TV 2, ikke små betydningsløse firmaer. Til Gargamel: inntekt står ofte nær 100 000- null for de som tjener godt:-) det hele handler om fradrag og hva man vil vise som inntekt.

Selv er jeg uenig i fradragsordningene, jeg skal begi meg ut på Pitketties bok nå, jeg er glad det fins mennesker som stiller spørsmål ved at kapital er blitt viktigere enn hva man har i lønnsinntekt.

Jeg bad min mann lese hans bok, jeg ville få essensen, uten å måtte lese det selv, han var ikke interessert, det betyr at jeg må lese den selv, og sette meg inn i økonomi, jeg gjør det, fordi jeg syns dagens løsnns og økonomiske system er en stor urettferdighet.

Jeg vet at mange milliardærer står med null i inntekt enkelte år, men jeg tror ingen av dem står med null i formue. Goksør er ikke millardær. Hjemmesiden til "banken" hans er like troverdig som en 300-lapp.

http://www.norgesbanken.no/index-filer/Page569.htm

Han er en løgner og bløffemaker, og ikke noe annet enn det.

Endret av Gargamel

Det er ganske sykt å tro det da.  :ph34r: Noen snylter er du neppe.  ;)

Jo det er jeg, men kanskje ingen svindler. Trodde jo teen jeg skulle få på DPS var gift, for hun som gav meg den prøvde å hypnotisere meg til å drikke den. Men nå er jeg ikke sånn, ergo er jeg snylter.

Man har disse lovene (som omhandles her) som et virkemiddel mot mer likestilling i arbeidslivet. Det er ingen som tror at det er likestilling. Det er ment som holdningsskapende.

Hei!

Men da burde man ta de store aktørene feks TV 2 og ikke små.

Annonse

Jeg vet at mange milliardærer står med null i inntekt enkelte år, men jeg tror ingen av dem står med null i formue. Goksør er ikke millardær. Hjemmesiden til "banken" hans er like troverdig som en 300-lapp.

http://www.norgesbanken.no/index-filer/Page569.htm

Han er en løgner og bløffemaker, og ikke noe annet enn det.

Hei!

Ok, det visste jeg ikke

Hei!

Problemet er at TV2 ikke bryter reglene ift. utlysning av stillinger. Det er bare hvem de i praksis ansetter, som er problemet med dem. Men dette kan ikke bevises. Lovene går på hvordan man utlyser stillinger, og det er lovene og bare lovene man kan forholde seg til.

Jeg syns det er helt greit å slippe gjennom slike annonser jeg. Som nevnt lenger opp, gjør det mye lettere for folk med IQ på over 30 å lukte noe muffens, sjekke opp de sidene vi har funnet, og konkludere med at 2+2=4, mannen er en stormansgal fraud, og stillingen vil bety knulling av sjefen og null lønn.

Hei!

TV2 med flere er for profesjonelle til å gå ut med at utseendet er et viktig kriterium ved ansettelse. Får de mange kandidater til stillinger kan de velge fritt, og så lenge skjønnsmessige kvaliteter tross alt er viktige om man skal på skjermen, er det vanskelig eller umulig å ta dem på at utseendet har betydning.

TV2 med flere er for profesjonelle til å gå ut med at utseendet er et viktig kriterium ved ansettelse. Får de mange kandidater til stillinger kan de velge fritt, og så lenge skjønnsmessige kvaliteter tross alt er viktige om man skal på skjermen, er det vanskelig eller umulig å ta dem på at utseendet har betydning.

Hei!

Ok

Men jeg kan bli distrahert når det blir for mye smil og vrikking på kroppen, jeg blir så opptatt av det, at jeg ikke får sett og hørt det jeg skal, værvarslet, på NRK er det lettere, de ser jo pene ut de også, men det er mindre fakter.

Personlig syns jeg det bør gå an å stå stille, peke med en stokk, og ikke bruke hele seg for å varsle været.

Men sikkert jeg som lett lar meg avlede.

Hei!

Ok

Men jeg kan bli distrahert når det blir for mye smil og vrikking på kroppen, jeg blir så opptatt av det, at jeg ikke får sett og hørt det jeg skal, værvarslet, på NRK er det lettere, de ser jo pene ut de også, men det er mindre fakter.

Personlig syns jeg det bør gå an å stå stille, peke med en stokk, og ikke bruke hele seg for å varsle været.

Men sikkert jeg som lett lar meg avlede.

Trenger man værvarsel på tv når man har yr.no?

Trenger man værvarsel på tv når man har yr.no?

Hei!

Nei egentlig ikke.

Jeg ser sjelden nyhetene , på tv.

Hender når jeg tenker, sånn at, "men de normale ser nyhetene" da sier jeg til min snille mann, " hallo skal vi ikke se nyhetene" vi ser de stort sett på bbc, da han mener norske kanaler er Norge rundt, men når vi ser NRK eller tv2 ja så prøver jeg konsentrere meg om værvarslet.:-D

Da er disse damenes bevegelser det jeg blir opptatt av, og jeg må på yr for å skjekke været:-D å SE nyhetene sammen er en sosial NT ting

Endret av Madelenemie

Annonse

Hei!

Nei egentlig ikke.

Jeg ser sjelden nyhetene , på tv.

Hender når jeg tenker, sånn at, "men de normale ser nyhetene" da sier jeg til min snille mann, " hallo skal vi ikke se nyhetene" vi ser de stort sett på bbc, da han mener norske kanaler er Norge rundt, men når vi ser NRK eller tv2 ja så prøver jeg konsentrere meg om værvarslet.:-D

Da er disse damenes bevegelser det jeg blir opptatt av, og jeg må på yr for å skjekke været:-D å SE nyhetene sammen er en sosial NT ting

Nei, jeg vet ikke jeg som aldri ser på tv. Ellers håper jeg du er fornøyd med at den gode gamle avataren er tilbake  :)

Nei, jeg vet ikke jeg som aldri ser på tv. Ellers håper jeg du er fornøyd med at den gode gamle avataren er tilbake  :)

Hei!

You made my day!

Jo jeg er veldig glad.

Slabbedask er tilbake :-)

Fint:-)

Hei!

Ofte vet man ikke hvor glad man er i noen før de blir borte.

Du er tilbake og det er kjempefint, liker det akkurat sånn som du er!

Hei!

Ofte vet man ikke hvor glad man er i noen før de blir borte.

Du er tilbake og det er kjempefint, liker det akkurat sånn som du er!

Det var hyggelig å høre for det tror jeg ikke det er mange som gjør.

Hei!

Jeg syns at dette er såpass vanlig, utseende er viktig, TV2 ville aldri ansatt en meteorolog som ikke var pen.

Derfor reagerer ikke jeg, jeg personlig hører på det som blir sagt og ser ikke lenge nok på mennesker til å finne at utseende er viktig og relevant, men enig med min mann, TV 2 damene er pene, og det er en forutsetning for å få jobb.

Jeg syns skal man reagerer må man starte med de større aktørene som feks TV 2, ikke små betydningsløse firmaer. Til Gargamel: inntekt står ofte nær 100 000- null for de som tjener godt:-) det hele handler om fradrag og hva man vil vise som inntekt.

Selv er jeg uenig i fradragsordningene, jeg skal begi meg ut på Pitketties bok nå, jeg er glad det fins mennesker som stiller spørsmål ved at kapital er blitt viktigere enn hva man har i lønnsinntekt.

Jeg bad min mann lese hans bok, jeg ville få essensen, uten å måtte lese det selv, han var ikke interessert, det betyr at jeg må lese den selv, og sette meg inn i økonomi, jeg gjør det, fordi jeg syns dagens løsnns og økonomiske system er en stor urettferdighet.

Thomas Piketty er vår tids svar på Karl Marx, altså fullstendig bortkastet å bry seg om (hvis du da ikke er svært stor interesse av økonomi).

Jeg syns det er helt greit å slippe gjennom slike annonser jeg. Som nevnt lenger opp, gjør det mye lettere for folk med IQ på over 30 å lukte noe muffens, sjekke opp de sidene vi har funnet, og konkludere med at 2+2=4, mannen er en stormansgal fraud, og stillingen vil bety knulling av sjefen og null lønn.

Nå bør lovbruddet følges opp av etterforskning og tiltale. Her er nok mye mer som ikke stemmer enn det vi ser i annonsen.

Anonymous poster hash: 5357f...f88

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...