Gå til innhold

Skal du på UFO-messe i Bergen 10-12 oktober?

Anbefalte innlegg

http://www.nyhetsspeilet.no/2014/08/utenomjordisk-weekend-i-bergen/

Spennende saker! En av foredragsholderne er "Omnec Onec", og det står litt biografi på siden:

I sin selvbiografi «From Venus I Came» forklarer hun: “Fordi jeg kom til planeten jorden da jeg var barn og egentlig er født på Venus hvor livet befinner seg i en annen dimensjon, har jeg vært i stand til å beholde den kunnskap og viten som jeg som sjel har samlet opp og erfart over mange inkarnasjoner, både på jorden og i andre dimensjoner. Det er grunnen til at jeg forteller det jeg faktisk vet, og ikke kun det jeg har hørt eller lest om. Hun forklarer i detalj hvordan og hvorfor hun som barn fikk mulighet til å senke sin vibrasjon og manifestere et fysisk legeme i den hensikt å fullføre sine inkarnasjonssykler her på jorden, samt etter hvert arbeide som en åndelig lærer.

Jeg skulle gjerne vært der jeg. Synd jeg ikke bor i Bergen. Skulle ønske jeg var et like interessant menneske som Omnec Onec! :)

Fortsetter under...

Spennende saker! En av foredragsholderne er "Omnec Onec", og det står litt biografi på siden:

Jeg skulle gjerne vært der jeg. Synd jeg ikke bor i Bergen. Skulle ønske jeg var et like interessant menneske som Omnec Onec! :)

Du må ikke bruke så mye tid på Nyhetsspeilet!!! Det er bare lurings hele greia.

Endret av slabbedask

Kunne tenkt meg å reist dit da ja, dette er jo spennende.

Annonse

Det syntes jeg blir hakket mer crazy.

Anonymous poster hash: cbc81...878

Fordi jeg kom til planeten jorden da jeg var barn og egentlig er født på Venus hvor livet befinner seg i en annen dimensjon, har jeg vært i stand til å beholde den kunnskap og viten som jeg som sjel har samlet opp og erfart over mange inkarnasjoner, både på jorden og i andre dimensjoner. Det er grunnen til at jeg forteller det jeg faktisk vet, og ikke kun det jeg har hørt eller lest om. Hun forklarer i detalj hvordan og hvorfor hun som barn fikk mulighet til å senke sin vibrasjon og manifestere et fysisk legeme i den hensikt å fullføre sine inkarnasjonssykler her på jorden, samt etter hvert arbeide som en åndelig lærer.

Det der kaller jeg en variant av å tro man er Gud, altså...

Men hva betyr det egentlig å senke sin "vibrasjon"?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...