Gå til innhold

Beklager til de som føler seg berørt.


Gjest spurven

Anbefalte innlegg

Gjest spurven

Man skal være forsiktig med å "sparke en som ligger nede", for da blir jo vedkommende bare enda mer skadet/ plaget. Jeg mener man skal være forsiktig med å påføre andre unødvendig lidelse. Jeg ble påført MYE unødvendig lidelse her.

Jeg er mer skjermet nå, og tåler derfor sparkingen.

MEN vil advare de som er lydhøre til å være varsomme med å sparke noen som ligger nede, både med forhåndsdømming og forakt.

Jeg har blitt møtt med en vegg av forakt fra admin her. Og de viser meg en respektløshet som er total.

Ingen mennesker fortjener bli sparket når de ligger nede, og ingen fortjener å bli møtt med respektløshet.

Det er faktisk ingenting som rettferdiggjør noen av delene.

Jeg ba dem på en fin måte fjerne mobbingen i ekspertsvaret. Det ser man at jeg gjorde i den opprinnelige tråden (som jeg synes de kunne fjernet av hensyn til min helse)

Jeg lå veldig "nede" da jeg fikk dette "ekspertsvaret" mot meg. Og det rammet meg dypt nettopp fordi det lå hentydninger i det om at jeg ikke ble krenket på modum, slik jeg og minst to andre pasienter, har blitt ( av samme overlege) og at det handlet om "grensesetting". Det rammet meg fordi overgripere pleier bruke den at "dette skjer fordi du fortjener det, se så fæl du er som får meg til å gjøre dette".

Så den traff meg dypt. Hadde jeg stått oppreist hadde dette sleivsparket IKKE truffet meg. Men FORDI jeg lå nede så rammet det meg.

- så egentlig hadde det vært på sin plass fra de som styrer her og gi meg forståelse på det og en kort beklagelse på det.

Det kunne de gjort da jeg lå nede og ble truffet av dette. Eller de kan gjøre det nå som jeg står støtt på beina igjen.

Når det gjelder modum er oppførselen en risikerer møte på der rett og slett så spesiell og uforutsigbar at man nesten må ha opplevd det selv. Jeg kunne ikke klart å sette meg inn i slik merkelig adferd uten å faktisk ha vært der selv.

Så man må bare stole på at de få som våger fortelle sine erfaringer bak den lukkede muren / velpolerte fasaden faktisk har opplevd det de sier de har.

Så jeg kvitrer ut her, og lesere som detter av lasset, så er det vanskelig å få noen sammenheng dersom en ikke har fulgt med tidligere.

ADMIN kan dere forklare meg HVORFOR dere mener dette ekspertsvaret er så innsiktsfullt til MEG? Og hvorfor dere mener jeg fortjener dette??

Hvorfor fortjener jeg virkelig dette?? Noen som kan sette seg inn i situasjonen og lidelsen det påfører meg? Hvorfor???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest spurven

Admin skriver til slettmeg.no at jeg "gjentatte ganger har navngitt behandlere, og at DE har valgt å fjerne det"

SANNHETEN er at det dreide som om - ETT - innlegg der fornavn på noen hurper som jobbet på modum kom med. Da jeg ble gjort oppmerksom på det av ANDRE forumdeltagere var det JEG som ba DERE admin å slette det.

- Det var JEG som oppfordrer til å slette og IKKE dere!

Jeg har aldri navngitt han som krenket meg.

Ledelsen på modum har oppført seg stygt mot meg, det får stå for deres egen regning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
Nils Håvard Dahl, psykiater

Ja, de siste innleggene er rapportert og vil bli slettet. Deretter vil også denne tråden bli stengt siden du ikke er i stand til å etterkomme oppfordringen om å stoppe mobbingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...