Gå til innhold

Beskriv din perfekte fredag

Fredagskos  

8 stemmer

1. 1. Fredagskos

• Ingen Kims ingen kos
      2
    • Du må vente til freddan (sengekos)
      1
    • Pizza
      2
    • Taco
      1
    • Pils
      2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når ungene er hos meg: pizza, idol (eller hva som måtte være på tv), skravling og kos. :)

Når jeg er hos kjæresten: enten hytta og total avslapping, radio, kos og godis - eller hjemme hos ham med Idol, laptop, litt snop og kos og skravling. :)

Lite byliv her i gården med andre ord. ;)

Jeg er visst blitt gammel, for min drømmefredag er å slappe av hjemme etter endt arbeidsuke. Fred og ro, et langt varmt bad, lage og spise god mat, familie-TV, et par glass vin eller øl utpå kvelden og kanskje en god film = perfekt. Aktiviteter, action, vennebesøk og turer på byen får vente til lørdag. Fredagen er hellig. Jeg gidder ofte ikke å ta telefonen engang:)

Annonse

SÅ rart at dette kom i dag, for jeg har tenkt på dagen i dag som en riktig smør-dag! Ingen av alternativene som er nevnt er helt min greie, men i dag har vært en dag da alt er bra, lett, perfekt, stressfritt og hyggelig. Jeg har spist godt, prøvd noe nytt igjen, kost med katter og hunder, pratet med venner, hørt på fin musikk, handlet, gått flere turer bare fordi det har vært så fint vær, rett og slett bare hatt det bra.

Annonse

Du er sur fordi jeg sa det var tull at det var et helvete, påpekte at vi har det bra i Norge.

Det må du da vel tåle å høre.

Jeg er da aldri sur. Jeg bare påpekte at alt er relativt. Men alt det har da ingen ting å gjøre med denne tråden...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...