Health Freak Skrevet 28. september 2014 Skrevet 28. september 2014 Han forsvant lenge før det. Åh, det er til og med interludium i denne symfonien... 0 Siter
Magda Skrevet 28. september 2014 Skrevet 28. september 2014 Jeg begynte å bruke dol i 1996, men ramla helt av etter siste omlegging. Har imidlertid begynt å kikke innom igjen nå og da, men det er mye svada og repetering her. Men mulig det er et fint sted å være for dem som behøver forum for psykiatri, det er tydelig en overvekt av psykiske utfordringer her nå. Forum slik det var før er dødt og gravlagt. 0 Siter
Bookworm Skrevet 28. september 2014 Skrevet 28. september 2014 Det er ikke spesielt interessant å diskutere Aspergers, og elendige liv for "alle" - derfor blir det lett å sete seg på sidelinja og ikke delta mye. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. september 2014 Skrevet 28. september 2014 Det er ikke spesielt interessant å diskutere Aspergers, og elendige liv for "alle" - derfor blir det lett å sete seg på sidelinja og ikke delta mye. Ingen som nekter deg å starte nye tråder selv? Anonymous poster hash: 16507...018 0 Siter
Health Freak Skrevet 28. september 2014 Skrevet 28. september 2014 Han forsvant lenge før det. Bare tulla!!! 0 Siter
ecbole Skrevet 28. september 2014 Skrevet 28. september 2014 Vet ikke hva jeg skulle ha skrevet om jeg for å få liv og røre. Brennbare tema gir lange tråder. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 28. september 2014 Forfatter Skrevet 28. september 2014 Brennbare tema gir lange tråder. Vet ikke hva det skulle vært i grunn heller, men får tenke på det. 0 Siter
Health Freak Skrevet 28. september 2014 Skrevet 28. september 2014 Brennbare tema gir lange tråder. Vil ikke si det er målet. Det ser du jo på disse "muslimdebattene" - det er bare krangling. Det postes noe slikt med jevne mellomrom. Tror de som ikke er på krigsstien har gitt opp disse. Fornuft når ikke frem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.