Gå til innhold

Sykdomsrammet barnehage på tur???

Anbefalte innlegg

Det skrives jo så mye om at dersom barnet kaster opp så skal det være hjemme til det har gått 48 timer siden siste oppkastrunde og dette har de fleste stor forståelse for.

Men hva når barnehagen selv legger ut på tur (i dette tilfellet til biblioteket) selv om det går oppkast-syke i barnehagen??? Jeg synes ikke det er spesielt greit heller... Jeg har da for p***** ikke lyst til å ha det svineriet i hus! Da burde vel barnehagen også holde seg "hjemme" til det er minst 2 døgn siden siste oppkastbarn var ferdig? De advarte andre barn om å komme dem for nære ettersom det går oppkast i barnehagen nemlig...

Endret av Lillemus
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/401220-sykdomsrammet-barnehage-p%C3%A5-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skrives jo så mye om at dersom barnet kaster opp så skal det være hjemme til det har gått 48 timer siden siste oppkastrunde og dette har de fleste stor forståelse for.

Men hva når barnehagen selv legger ut på tur (i dette tilfellet til biblioteket) selv om det går oppkast-syke i barnehagen??? Jeg synes ikke det er spesielt greit heller... Jeg har da for p***** ikke lyst til å ha det svineriet i hus! Da burde vel barnehagen også holde seg "hjemme" til det er minst 2 døgn siden siste oppkastbarn var ferdig? De advarte andre barn om å komme dem for nære ettersom det går oppkast i barnehagen nemlig...

De får i det minste vaske opp spyet sitt selv.

De burde ikke gå på biblioteket da nei å bære med seg smitte.

Regner jo ikke med at barnehagen har med oppkastsyke barn på tur. De barna er vel hjemme, og er der til det har gått to døgn siden sist de kastet opp eller hadde diare.

Anonymous poster hash: 64e4b...0e9

Regner jo ikke med at barnehagen har med oppkastsyke barn på tur. De barna er vel hjemme, og er der til det har gått to døgn siden sist de kastet opp eller hadde diare.

Ettersom de innstendig ba de andre barna om å holde avstand så er jeg sannelig ikke sikker...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...