Gå til innhold

Anonyme brukere og lagring av data


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, lurte på hvor lenge dere lagrer data om hvilken bruker/ip som er koblet til de forskjellige anonyme innleggene.



Anonymous poster hash: 99949...b23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hei, lurte på hvor lenge dere lagrer data om hvilken bruker/ip som er koblet til de forskjellige anonyme innleggene.

Anonymous poster hash: 99949...b23

 

 

Det ligger lagret i databasen til evig tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligger lagret i databasen til evig tid.

Ikke hvis noen sletter informasjon med vilje, eller server-anlegget stryker med i et bombeangrep...

Begge deler er cirka like sannsynlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hvis noen sletter informasjon med vilje, eller server-anlegget stryker med i et bombeangrep...

Begge deler er cirka like sannsynlig...

 

På diskusjon.no som hart kjøpt samme forum system så slettes det automagisk etter 1 uke, men så har de brukere som er litt mer opptatt av personværn da, men jeg så på retningslinjer nå så stemmer nok at det blir lagret for evig tid her men det er greit nok bare var nysgjerrig

Anonymous poster hash: 99949...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På diskusjon.no som hart kjøpt samme forum system så slettes det automagisk etter 1 uke, men så har de brukere som er litt mer opptatt av personværn da, men jeg så på retningslinjer nå så stemmer nok at det blir lagret for evig tid her men det er greit nok bare var nysgjerrig

Anonymous poster hash: 99949...b23

Er det deg, Dexter? Du kunne finne på å skrive "værn", ikke "vern". Har merket meg at du skriver "æ" i stedet for "e", når uttalelsen er "æ". Dexter har ofte heller ikke punktum i slutten av setningen. Samt litt for få komma.

Faen, geni vettu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det deg, Dexter? Du kunne finne på å skrive "værn", ikke "vern". Har merket meg at du skriver "æ" i stedet for "e", når uttalelsen er "æ". Dexter har ofte heller ikke punktum i slutten av setningen. Samt litt for få komma.

Faen, geni vettu...

 

Jeg er Anonymous poster hash: 99949...b23 , værken mer eller minre

 

Anonymous poster hash: 99949...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...