Gå til innhold

Reddet fra nok en pinlig situasjon

Anbefalte innlegg

Les en hvilken som helst bok om hundehold, og du vil se at du misforstår. Hunder er flokkdyr som søker en leder. Du sammenligner med katten din, men det kan du ikke, katter lever helt annerledes enn hunder. 

Her tar du rett og slett feil. Ansvarlig hundehold er å passe på at den ikke rømmer, og vise hvem som er sjefen. Ta et hundekurs.

Hei!

Jeg prøvde det! Men først var jeg uenig, så hunden, han på en måte demonstrerte

Enig med det med katter.

Da jeg drev med hest måtte. Jeg rett og slett bestemme at nå ville jeg ri, uavhengig av hans lyster.

Uansett hva han ville, så nei vi skulle ri.

Det var krevende, men med et så stort dyr, måtte jeg hente frem sjefen i meg.

Jeg er ikke vant til å være sjef, jeg er for sen tankemessige.

Men til slutt red vi så mye at jeg ble støl:-) da kjente jeg glede

Fortsetter under...

Du er overrasket over at endene flyr? Hvis de ikke skal fly må du ha dem i bur eller klippe en del av vingefjærene deres vil jeg tro.

Hei!

Dette er ikke vanlige ender...

Det er verdens største anderase,

Jeg driver ikke med vingeklipping og dyreplageri, jeg liker dyr mer enn mennesker

Endret av Madelenemie

Du skrev at du hadde kjøpt 25 kilo gulrøtter til kaninen. Er du klar over at kaniner helst ikke skal ha gulrøtter? De kan få en liten bit til "lørdagsgodt"en sjelden gang, men absolutt ikke daglig. Du kan lese masse om kaninhold her:http://maritemilie.com/

Kaniner skal ha 80-90% høy og gress, det resterende skal være urter, kvister og litt pellets. Og en godbit av og til :-)

Våre kaniner får høy, gress, selje, rogn, lind, ask, løvetann, burot, ryllik, blomkarse og Oxbow pellets (2 dl pr dag for alle fire tilsammen) + litt godbiter noen dager (gulrot, paprika, kålblader, oregano). Det meste av dette er gratis :-), særlig dersom en får tak i billig høy.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...