Gå til innhold

Må man vise rumpa...?

Anbefalte innlegg

Hva er deres erfaringer (hvis dere har) med nettdating? Jeg er på en side, og har sett meg lei på menn som begynner med sexprat nesten med en gang. Jeg synes det blir helt merkelig å prate "dirty" med en jeg aldri har møtt før og har null interesse av det. Men jeg er overhodet ikke treig og kjedelig på det område i et forhold.

Jeg prater med menn som virker SÅ bra og så kommer plutselig samtalen inn på grov sexprat. Selvom jeg har sagt at jeg ikke er ute etter kun sex, men noe seriøst.

Nå pratet jeg litt nok en gang men en som virket som en flott mann. Vi sendte noen bilder frem og tilbake og så sendte han et bilde av rumpa si. Ikke så veldig ille det, men da han spurte om et i retur sa jeg nei og forklarte hvorfor. 

Han svarte at han likte slik spontanitet for å piffe opp samtalen, og at jeg trengte jo ikke å sende med ansikt. 

Jeg svarte at jeg dessverre ikke kom til å sende slike bilder siden vi ikke hadde møttes. Da avsluttet han med å skrive: "Synd, du virket så perfekt. :-) "

Hva er dette for noe? Er det jeg som er kjedelig og sær?

Anonymous poster hash: 41f8f...9d4
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/401274-m%C3%A5-man-vise-rumpa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er dette for noe? Er det jeg som er kjedelig og sær?

Anonymous poster hash: 41f8f...9d4

De syns sikkert det. Du syns ikke det. Jeg syns ikke det.

Du gjør hva du vil, med de fordeler og ulemper som foreligger. Ønsker du å imøtekomme beilerne i størst mulig grad, får du bite i det sure eplet. Hvis du velger å være tro mot dine grenser må du regne med at noen syns det er kjipt. Spør du meg er det ikke sannsynlig at noen som spør etter rompebilder er kandidat for noe seriøst uansett, som du sier at du utelukkende er ute etter.

La være å vise rompa dør man ikke av.

Nei, men kanskje man blir mer "seksuell" hvis man gjør det? Altså hvis man er veldig "prippen", kanskje man mister lyst & glede? Jeg bare spør. Virker jo som Nicki Minaj er en kåt dame. Ikke at det nødvendigvis er så bra, jeg hater dama, syns hun er stygg. Men med tanke på hennes populæritet virker det jo som folk setter pris på en "sang" som kun går ut på å vrikke på rævva i ulike vinkler og positurer.

Annonse

Nei, men kanskje man blir mer "seksuell" hvis man gjør det? Altså hvis man er veldig "prippen", kanskje man mister lyst & glede? Jeg bare spør. Virker jo som Nicki Minaj er en kåt dame. Ikke at det nødvendigvis er så bra, jeg hater dama, syns hun er stygg. Men med tanke på hennes populæritet virker det jo som folk setter pris på en "sang" som kun går ut på å vrikke på rævva i ulike vinkler og positurer.

Jeg aner ikke hva du raller om...

Jeg har ingen erfaring fra slike sider, men du er ikke den første dama jeg har hørt klage over menn som begynner med sexprat nesten umiddelbart. Det er nok blitt mer vanlig med slik framferd, og det er kanskje mange damer som er med på det siden de kjører så hardt på? Det er sikkert en del av mennene som ikke har så voldsomt seriøse hensikter men bruker sjekkesider for å krydre kjedelige kvelder. Går det så går det, tenker de kanskje.

Hvis fyren ikke vil snakke mer med deg eller møtes fordi du ikke ville sende ham rumpebilde er han neppe mannen for deg. Den rette er mer hensynsfull og tålmodig enn som så, håper jeg:)

Annonse

Jeg var på en sånn side, ville få venner men det var jo bare tull. Kaller det sex sider jeg :mellow: Fikk jo bare kontakt med menn der og ei lesbisk, så jeg kuttet det ut.

Den lesbiske var sikkert en mann i RL...

Anonymous poster hash: d233b...878

Nå er det 10 år siden jeg drev og datet på nettet, men det var mye sexprat ja. I mail nr. 2 var det kjapt - "Hva er bh-størrelsen din?" liksom. Lite interessant egentlig. Jeg fikk ingen nakenbilder dog. Bør jeg vøre skuffa over det eller? Jo - forresten, jeg ble sjekka opp av ei herfra (!) og fikk nakenbilder av henne, men det teller kanskje ikke? ;)

Han jeg i dag er kjæreste med sendte ingen nakenbilder og han var aldri spesielt vågal på sexpratfronten heller. :):wub:

En han spurte om jeg ville ha et morgenbilde, jeg svarte jo ja og fikk bilde av en erigert penis. Var ikke sånt bilde jeg tenkte på, samboeren min sa jeg var naiv. Heldigvis er jeg ikke på slike sider nå :o

Endret av stjernestøv

Du bør følge litt mer med på populærkultur, det er gjødsel til sosiale evner!http://www.youtube.com/watch?v=LDZX4ooRsWs

Hei!

For meg er det ikke gjødsel.

Det er til stadig og gjentagende forundring.

Tekstene, dansingen osv... Jeg hørte idag noe jeg trodde var fint på radio, men så kom ord som "motherfucker" og andre ord i hver setning, jeg syns det blir forstyrrende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...