miakami Skrevet 3. oktober 2014 Skrevet 3. oktober 2014 …i leiligheten min. trodde det var ovn eller kjøleskapet, men nei…. sikringene er jo koblet ut hvordan skal jeg løse dette? elektriker? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 Skrevet 3. oktober 2014 …i leiligheten min. trodde det var ovn eller kjøleskapet, men nei…. sikringene er jo koblet ut hvordan skal jeg løse dette? elektriker? Brannvarsler? Det er vel ikke så vanskelig å finne ut hvor lyden kommer fra? Anonymous poster hash: ce63e...d0d 0 Siter
miakami Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Skrevet 3. oktober 2014 Brannvarsler? Det er vel ikke så vanskelig å finne ut hvor lyden kommer fra? Anonymous poster hash: ce63e...d0d har sjekket brannvarsler, den går visst på strøm høres ut som det kommer fra kjøkkenet men åssen er det mulig? 0 Siter
XbellaX Skrevet 3. oktober 2014 Skrevet 3. oktober 2014 har sjekket brannvarsler, den går visst på strøm høres ut som det kommer fra kjøkkenet men åssen er det mulig? Let til du finner hvor lyden kommer fra. En klokke på dårlig batteri, en mobil som ligger å piper feks? 0 Siter
Health Freak Skrevet 3. oktober 2014 Skrevet 3. oktober 2014 har sjekket brannvarsler, den går visst på strøm høres ut som det kommer fra kjøkkenet men åssen er det mulig? Tviler sterkt på at brannvarsleren er koblet til de kretsene som går på sikringsskapet, i såfall. Det er jo livsfarlig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. oktober 2014 Skrevet 3. oktober 2014 Fryser? Kjøleskap? Disse to kan ha en alarm som piper når de blir for varme, er dog usikker på om disse funker når de ikke har strøm eller først når strømmen skrus på igjen. 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 3. oktober 2014 Skrevet 3. oktober 2014 Letteste er å følge etter lyden, ta en hammer, og slå seg løs. Lykke til 0 Siter
miakami Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter Skrevet 3. oktober 2014 Det kan kanskje være jordfeilvarsler? Må nok ringe elektriker på mandag. Lysene på badet virker heller ikke. 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. oktober 2014 Skrevet 3. oktober 2014 Det kan kanskje være jordfeilvarsler? Må nok ringe elektriker på mandag. Lysene på badet virker heller ikke. Jordfeilvarsleren kutter sikringene, gjør den ikke det da? Hvis du fjerner det du mistenker slår ut og så kobler inn (ut?) jordfeilvarsleren igjen så skal det vel funke som vanlig? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2014 Skrevet 3. oktober 2014 Det kan kanskje være jordfeilvarsler? Må nok ringe elektriker på mandag. Lysene på badet virker heller ikke. Den skal ikke pipe når strømmen er kuttet.Anonymous poster hash: ce63e...d0d 0 Siter
miakami Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Skrevet 4. oktober 2014 Det var komfyrvakten som behøvde nye batterier 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.