Gå til innhold

smertestillende.. hvor mye?

Anbefalte innlegg

Har en mann med en kronisk sykdom. Han venter nå på operasjon,som han også har fått dato på- Han har fryktelig mye smerter og klarer ikke gå trappa fra kjeller til 1 etg uten og måtte hvile på midten.

Han tar tramadol og innimellom pinex forte. Jeg synes det er så vondt og se han har så mye vondt,og må nærmest tvinge han til å ta 1 tramadol. Han sier selv han er livredd for å ta for mye. Er dette så farlig så lenge han kun tar det legen sier og dette kun er for en periode frem til operasjonen?

Han tar aldri mer enn det legen sier..

Det å se mannen jeg  er så glad i ha vondt er ikke mye artig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/401324-smertestillende-hvor-mye/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en mann med en kronisk sykdom. Han venter nå på operasjon,som han også har fått dato på- Han har fryktelig mye smerter og klarer ikke gå trappa fra kjeller til 1 etg uten og måtte hvile på midten.

Han tar tramadol og innimellom pinex forte. Jeg synes det er så vondt og se han har så mye vondt,og må nærmest tvinge han til å ta 1 tramadol. Han sier selv han er livredd for å ta for mye. Er dette så farlig så lenge han kun tar det legen sier og dette kun er for en periode frem til operasjonen?

Han tar aldri mer enn det legen sier..

Det å se mannen jeg  er så glad i ha vondt er ikke mye artig.

Det er ikke farlig når han følger det som legen har sagt, stakkars mann som går med smerter. Det er noe herk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...