Gjest tytra Skrevet 15. desember 2001 Del Skrevet 15. desember 2001 Hei! trenger en mye energi når en sitter hele dagen og leser på eksamen? jeg er sulten hele tiden, men siden jeg ikke får bevegd meg så mye er jeg redd å legge på meg når jeg spiser..jeg blir sulten så fort..trener 4 ganger i uken fordet om jeg leser...skal jeg spise m god samvit? spsier sundt da! ikke snop eller brus heller! håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lidlo Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Ja, herregud menneske, selvfølgelig må du spise, og det helt uten samvittighet!! For det første trenger hjernen energi når den arbeider, for det andre trenger kroppen energi til det alle prossessene som foregår i kroppen uansett om du beveger deg eller ikke. Dessuten skal du ikke forandre måltidene dine fra dag til dag etter hvor mye du beveger deg,-spis til du er mett og slå deg til ro med det! Så lenge du stort sett holder deg til god og sunn mat, skal du ikke bekymre deg for vekta i hvertfall!! Ikke bruk tid på å tenke på mat når du skal lese til examen jente! Bortkastet tid!! Spis du!! Og lykke til på examen!! klem, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.