AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Går til Kontrollpanel og der maskiner på nettverket blir listet opp. Der finner jeg navnet på min pc, den trådløse routeren, mobiltelefonen min, og navnene på mobiltelefonene til de andre her i huset. På en av maskinene står der et personnavn skrevet som ett ord etterfulgt av @hotmail.com og i parantes noe som må være et nick. Ingen her i huset vet hvem dette er eller har hørt det navnet. Ingen har heller mobiltelefoner brukt av andre. Jeg har windows 8.1 på min maskin. Hvordan kan man da forklare denne ukjente maskinen? Kan det være noen som har trengt inn på nettverket i huset her? Anonymous poster hash: 090a6...c51 0 Siter
DexterMorgan Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 (endret) google mannen og se om han er naboen din? Og har dere et idiotisk passord som standardpassordet eller 1234 ? edit: eller uten passord Endret 6. oktober 2014 av DexterMorgan 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Går til Kontrollpanel og der maskiner på nettverket blir listet opp. Der finner jeg navnet på min pc, den trådløse routeren, mobiltelefonen min, og navnene på mobiltelefonene til de andre her i huset. På en av maskinene står der et personnavn skrevet som ett ord etterfulgt av @hotmail.com og i parantes noe som må være et nick. Ingen her i huset vet hvem dette er eller har hørt det navnet. Ingen har heller mobiltelefoner brukt av andre. Jeg har windows 8.1 på min maskin. Hvordan kan man da forklare denne ukjente maskinen? Kan det være noen som har trengt inn på nettverket i huset her? Anonymous poster hash: 090a6...c51 Send en mail og spør.Anonymous poster hash: b020d...c26 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 google mannen og se om han er naboen din? Og har dere et idiotisk passord som standardpassordet eller 1234 ? edit: eller uten passord Passordet er på nesten 20 tegn og ikke er noe ord. Den dama finnes ikke i nabolaget. Der kjenner jeg navnet på alle naboene. Googlet epostadressen hennes uten å finne henne. Googlet navnet hennes mellom hermetegn. Fant ikke noe da heller, ikke på gule sider heller. Lurte på om etternavnet hennes var en forkortelse og søkte på gule sider. Men det var ingen som bodde i nærheten. Anonymous poster hash: 090a6...c51 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 Send en mail og spør.Anonymous poster hash: b020d...c26 hehehe Spørre om hun har forsøkt å trenge inn i vårt nettverk? Anonymous poster hash: 090a6...c51 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 På oversikten stod der ip-adresse: 192.168.1.4. De to første tallene indikerer jo en ip-adresse tildelt av routeren. Jeg skjønner bare ikke at noen kan få ip-adresse derfra uten å være innlogget på routeren. Hvis det da ikke er en router i nabolaget. Anonymous poster hash: 090a6...c51 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2014 Skrevet 6. oktober 2014 På oversikten stod der ip-adresse: 192.168.1.4. De to første tallene indikerer jo en ip-adresse tildelt av routeren. Jeg skjønner bare ikke at noen kan få ip-adresse derfra uten å være innlogget på routeren. Hvis det da ikke er en router i nabolaget. Anonymous poster hash: 090a6...c51 Resett routeren.Anonymous poster hash: b020d...c26 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.