Gå til innhold

Hadde Michael Jackson aspergers?

Anbefalte innlegg

Det var bare en tanke som slo meg i dag...

Han var jo ekstremt eksentrisk, kommuniserte dårlig med voksne - best med barn, kledde seg rart, var genial innen musikk.... bare for å nevne noe.

Måtte google nettet og tydelig er det andre som har hatt samme mistanker http://www.answers.com/Q/Did_Michael_Jackson_have_autism_or_Asperger's_Syndrome

hva tror dere+

Anonymous poster hash: 782d2...a21
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/401341-hadde-michael-jackson-aspergers/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han var jo ekstremt eksentrisk, kommuniserte dårlig med voksne - best med barn, kledde seg rart, var genial innen musikk.... bare for å nevne noe.

Måtte google nettet og tydelig er det andre som har hatt samme mistanker http://www.answers.com/Q/Did_Michael_Jackson_have_autism_or_Asperger's_Syndrome

hva tror dere+

Jeg tror han hadde det, en snill mann med asperger.

Det var bare en tanke som slo meg i dag...Han var jo ekstremt eksentrisk, kommuniserte dårlig med voksne - best med barn, kledde seg rart, var genial innen musikk.... bare for å nevne noe.Måtte google nettet og tydelig er det andre som har hatt samme mistanker http://www.answers.com/Q/Did_Michael_Jackson_have_autism_or_Asperger's_Syndrome  hva tror dere+ Anonymous poster hash: 782d2...a21

Jeg tror julenissen har aspergers.

Anonymous poster hash: 208cf...cba

Jeg tror julenissen har aspergers.

Julenissen ja hehe...

Det fantes jo en julenisse, Santa Claus... som var ganske eksentrisk. Trolig hadde han aspergers.

er nok mange som har aspergers som aldri har vært diagnostisert.

Vi har en onkel som er litt "rar", men i det siste har jeg begynt å mistenke om han kanskje hadde aspergers? Da han var liten og ung voksen pleide han å gjemme seg bak huset, ville ikke folk skulle se han. I selskap sier han lite, men knegger og kommer av og til med upassende kommentarer. 

Han er en einstøing i alle fall...

Det blir såpass mye skrevet om asperger, at kansje det bør opprettes et eget forum for dette?

Å få tilbake "gamle" Åpent forum er kansje utopi.Anonymous poster hash: 85f22...96b

Hva med å la være å lese trådene?

Annonse

Hva med å la være å lese trådene?Anonymous poster hash: 208cf...cba

Hm, du valgte altså å bli støtt av forslaget.

Det er faktisk flere som har nevnt at det blir vel mye asperger på åpent forum ved tidligere anledninger.

Åpent forum blir smalere og smalere, og med dertil færre og færre både lesere og debattanter.

Men greit, jeg tar signalet ditt, - helt uten å bli støtt av det :-)

Anonymous poster hash: 85f22...96b

Hm, du valgte altså å bli støtt av forslaget.

Det er faktisk flere som har nevnt at det blir vel mye asperger på åpent forum ved tidligere anledninger.

Åpent forum blir smalere og smalere, og med dertil færre og færre både lesere og debattanter.

Men greit, jeg tar signalet ditt, - helt uten å bli støtt av det :-)

Jeg ble ikke støtt, men det burde være enkelt å la være og lese hvis tittlen inneholder as ordet?

Jeg ble ikke støtt, men det burde være enkelt å la være og lese hvis tittlen inneholder as ordet?

Poenget er vel at stadig flere tråder i løpet av kort tid plutselig endres til å handle om asperger selv om de ikke gjorde det i utgangspunktet.

Poenget er vel at stadig flere tråder i løpet av kort tid plutselig endres til å handle om asperger selv om de ikke gjorde det i utgangspunktet.

Men akkurat denne heter nå "

Hadde Michael Jackson aspergers?", så da får 85f22...96b klage i en relevant tråd.

Det var litt dette jeg mente. Dette ordet forekommer i svært mange tråder, så ja, det var et forslag om å opprette et eget forum for dette.

Enten det gjelder katter som har det, katteelskere, artister, eller halve forumet for den del.

Jeg vil ikke skylde på at dette er det som gjør at folk forsvant/forsvinner fra forumet, for det begynte under siste omleggingen, og man gikk bort fra "de gamle" trådene.

Et er mye mere psykiatri på åpent enn det var tidligere. Dette selv om det finnes eget forum for dette.

hva tror dere+

Jeg tror man er på ville veier om man skal sette merkelappen asperger på alle eksentrikere som er geniale på et eller annet felt. Så enkelt er det ikke.

Anonymous poster hash: d158e...85a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...