Gå til innhold

Hvordan se og måle vindretning?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva slags dings kan jeg kjøpe (og hvor?) som gjør at jeg lett kan se vindretningen ute i hagen når jeg ser ut av vinduet? Anonymous poster hash: 8850f...e5d

Hei!

Det morsomste er et værmeter.

Det enda mer stabile er en værstasjon

Jeg liker slike ting, men rekker ikke over:-) min mann ser på yr, og syns det holder for oss normale .

Det holder i forhold ti, tiden. Nå har jeg ikke tid til mer, for jeg har egg fugler, og syr overalt. Og det tar mer enn 30 min å starte det hele, og nå som jeg er syk er det slitsomt, jeg er glad jeg da ikke måler været i tillegg selv om frister meg!!

Hei!

Det morsomste er et værmeter.

Det enda mer stabile er en værstasjon

Jeg liker slike ting, men rekker ikke over:-) min mann ser på yr, og syns det holder for oss normale .

Det holder i forhold ti, tiden. Nå har jeg ikke tid til mer, for jeg har egg fugler, og syr overalt. Og det tar mer enn 30 min å starte det hele, og nå som jeg er syk er det slitsomt, jeg er glad jeg da ikke måler været i tillegg selv om frister meg!!

Morsomt med et værmeter? Jaha. Du som er opptatt av matte, kan kanskje forklare hvordan man regner ut gjennomsnittlig vindretning? :P

Anonymous poster hash: 83baf...b94

Jeg tenker litt på en sånn greie med liksom en "hale" (sylinder av tynn plast?) som fylles av luft og blåser i vinden. Men kanskje man ikke ser vindretningen på den?

Jeg googlet og fant forskjellige værhaner som jeg kan sette på taket. Men jeg skulle også gjerne hatt en som jeg kan ha i hagen og se fra stuen....

Anonymous poster hash: 8850f...e5d

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...