Gå til innhold

"Nerdefamilie" fikk Nobelpris

Anbefalte innlegg

Et slikt utsagn er en hån mot alle virkelige nerder - ingen egentlige nerder får seg familie!  Den utstrakte reisingen til eksotiske strøk og kontakten med fremragende forskere gjør dem til en bohemfamilie. All den nettverksbyggingen som skal til for å nå toppen innen forskning er et umulig mål for en nerd, selv om de faglige evnene skulle være til stede.

Når det er sagt, virker familien Moser som en hyggelig gjeng og jeg unner dem prisen av hele mitt hjerte, stas også for Norge at de/vi har fått en slik anerkjennelse. Det er bare ordbruken jeg reagerer på. Jeg tar det personlig.

Anonymous poster hash: 25a3e...461
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/401391-nerdefamilie-fikk-nobelpris/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det heter EN HÅN! Lær dere det.

Anonymous poster hash: c35d9...d75

Siden "halve befolkningen" (og kanskje vel så det) oppfatter det som et intetkjønnsord, så burde begge former være tillatt. 

Anonymous poster hash: c79d2...688

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...