Gå til innhold

Smaken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smaken er som baken, den er delt. Enig?

BrukerErHeltAnonym
Skrevet

Smaken er som baken, den er delt. Enig?

Det finnes to syn på den saken.

Skrevet

Det finnes to syn på den saken.

Jepp B)

Skrevet

Jeg føler meg splittet i den saken.

Anonymous poster hash: f7ba2...8d7
Skrevet

Jeg føler meg splittet i den saken.

For real? :rolleyes:

Skrevet

For real? :rolleyes:

Vil du se det på film? Du vet jo at når enden er god et all ting godt. Ellers blir jo dette bare drittprat. :P

Skrevet

Vil du se det på film? Du vet jo at når enden er god et all ting godt. Ellers blir jo dette bare drittprat. :P

Må ha litt drittprat :P

Skrevet

Må ha litt drittprat :P

Hvis du vil se moro-dritt når enden er god, kan du søke på Google video etter "mudwrestling". (Tar ikke sjangsen på å legge direkte linker her. Webmasker kan bli sur.)

Skrevet

Hvis du vil se moro-dritt når enden er god, kan du søke på Google video etter "mudwrestling". (Tar ikke sjangsen på å legge direkte linker her. Webmasker kan bli sur.)

Tror ikke det er noe for meg, kvinner som bryter i gjørma :o

Skrevet

Tror ikke det er noe for meg

Anger på alt jeg har skrevet i denne tråden. Har problem med å sove nok på natta. Da blir jeg uttafor på dagen. Skriver jeg på nettet når det er slik, blir det mye tull. Sånn at jeg blir flau over meg selv etterpå.

Skrevet

Anger på alt jeg har skrevet i denne tråden. Har problem med å sove nok på natta. Da blir jeg uttafor på dagen. Skriver jeg på nettet når det er slik, blir det mye tull. Sånn at jeg blir flau over meg selv etterpå.

Ja, du fortjener ris.

Skrevet

Neida du trenger ikke være flau :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...