idefixa Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Hei! Kort og greit; Har noen opplevd lignende? Fikk altså en kvise, evt et insektsstikk på leggen i syden for et halvt år siden, og her er det atså blitt et arr som klør og blir irritert- gjentatte ganger. Jeg har hatt en slik en gang tidligere også, som til slutt ble et rødt arr. Jeg gikk rett og slett til hudlege forrige uke, for jeg har klart å finne et sted på internett at slikt KAN være føflekk kreft- og veldig farlig... Jeg har altså IKKE hatt noen føflekk der, da, men likevel..... Hudlegen var ikke akkurat like bekymret som meg, og så nøye på dette arret gjennom et lite glass..... Jeg klarer liksom likevel ikke å fri meg for redsel, for dette kan jo ikke være helt normalt? Et arr som klør og liksom ikke vil roe seg- etter SÅ lang tid? Forårsaket av en kvise?? Ville vært fint om andre som har opplevd lignende vil dele, og evt hva som kan hjelpe...??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/401414-arr-etter-kvise-p%C3%A5-leggen-kl%C3%B8r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Hei! Kort og greit; Har noen opplevd lignende? Fikk altså en kvise, evt et insektsstikk på leggen i syden for et halvt år siden, og her er det atså blitt et arr som klør og blir irritert- gjentatte ganger. Jeg har hatt en slik en gang tidligere også, som til slutt ble et rødt arr. Jeg gikk rett og slett til hudlege forrige uke, for jeg har klart å finne et sted på internett at slikt KAN være føflekk kreft- og veldig farlig... Jeg har altså IKKE hatt noen føflekk der, da, men likevel..... Hudlegen var ikke akkurat like bekymret som meg, og så nøye på dette arret gjennom et lite glass..... Jeg klarer liksom likevel ikke å fri meg for redsel, for dette kan jo ikke være helt normalt? Et arr som klør og liksom ikke vil roe seg- etter SÅ lang tid? Forårsaket av en kvise?? Ville vært fint om andre som har opplevd lignende vil dele, og evt hva som kan hjelpe...??? Opptil flere ganger har jeg opplevd dette og det har alltid gått over/blitt borte av seg selv. Det har tatt tid og på et par steder har jeg arr nå. Lengste tiden før noe har grodd og sluttet klø/irritere var da jeg hadde haugevis av bitt etter duemidd. Flere av disse ble betente og jeg regner med at det var derfor det tok slik tid. Jeg tror ikke det er kvise som har forårsaket dette, men trolig et insektsbitt. Hudlegen har sett på det og er ikke bekymret. Da behøver heller ikke du være det Anonymous poster hash: aacc3...057 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/401414-arr-etter-kvise-p%C3%A5-leggen-kl%C3%B8r/#findComment-3574004 Del på andre sider Flere delingsvalg…
idefixa Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Opptil flere ganger har jeg opplevd dette og det har alltid gått over/blitt borte av seg selv. Det har tatt tid og på et par steder har jeg arr nå. Lengste tiden før noe har grodd og sluttet klø/irritere var da jeg hadde haugevis av bitt etter duemidd. Flere av disse ble betente og jeg regner med at det var derfor det tok slik tid. Jeg tror ikke det er kvise som har forårsaket dette, men trolig et insektsbitt. Hudlegen har sett på det og er ikke bekymret. Da behøver heller ikke du være det Anonymous poster hash: aacc3...057 Tusen takk for svar! Ja, all logikk skulle jo tilsi at dette ikke er noe å være redd for, men klarer likevel å bli ganske bekymra her, da....! Leser og googler alt for mye, altså. Det er kanskje ikke så uvanlig som jeg tror, og har kanskje ikke tenkt over slikt så nøye tidligere. men, det har liksom blitt en slik "greie", å da blir man jo redd for helt dramatiske ting, egentlig :-( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/401414-arr-etter-kvise-p%C3%A5-leggen-kl%C3%B8r/#findComment-3574006 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Tusen takk for svar! Ja, all logikk skulle jo tilsi at dette ikke er noe å være redd for, men klarer likevel å bli ganske bekymra her, da....! Leser og googler alt for mye, altså. Det er kanskje ikke så uvanlig som jeg tror, og har kanskje ikke tenkt over slikt så nøye tidligere. men, det har liksom blitt en slik "greie", å da blir man jo redd for helt dramatiske ting, egentlig :-( Jeg forstår at du engster deg og spesielt forstår jeg det i og med googlingen din. Slutt med det, gjør deg selv den tjenesten. Du har oppsøkt hudlege og med det forsikret deg om at dette ikke er farlig. Du plager nå deg selv unødvendig. Du finner ikke svaret på dette på google. Forsøk nå å la dette fare og lev livet. Det er altfor kort til å bekymre seg for det du nå bekymrer deg for. Det er ingen grunn til bekymring! Anonymous poster hash: aacc3...057 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/401414-arr-etter-kvise-p%C3%A5-leggen-kl%C3%B8r/#findComment-3574015 Del på andre sider Flere delingsvalg…
idefixa Skrevet 9. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2014 Tusen takk for svar :-) Det er jo egentlig det jeg tenker, men klarer liksom IKKE å stoppe denne bekmringa! Handler vel mer om tvangstanker enn egentlig reell angst! takk for at du tok deg tid til å svare et medmenneske i knipa her... Ønsker deg en god natt :-) Det får jeg, takket være deg <3 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/401414-arr-etter-kvise-p%C3%A5-leggen-kl%C3%B8r/#findComment-3574016 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.