Gå til innhold

Utbetaling av uførepensjon på fredag 17..?

Anbefalte innlegg

Bruker å få utbetalinga den 18/19 gjennom DNB bank.. Tror du utbetalinga skjer på fredag 17 da denne måneden?

mvh blakk og syk..

ps. vet at den egentlige utbetalingsdatoen er den 20 hver måned, men har alltid fått den før..

Anonymous poster hash: 19fed...c32

Anonymous poster hash: 19fed...c32

Fortsetter under...

Har hatt ufør under ett år, men det har kommet på min konto før 20. hver eneste måned, så det er jo ikke utenkelig at det er sånn i oktober også. I september var det inne på konto den 18. kl 16, selv om den 20. var en fredag.

Annonse

Annonse

Jeg har hatt både aap og uføretrygd (sistnevnte siden 07). Pengene har konsekvent vært på min konto den 19. Hvis de ikke står på konto til fredag, ville det være rart. Særlig når 20. er på mandag. Jeg har alltid fått det fredagen får da.

Jeg har ikke fått. :ph34r:

Jeg skylder på Jensen.

Husk at det skal "lønne seg å jobbe". Hva nå det egentlig betyr?? Trodde det allerede gjorde det jeg?

Er det et skjult budskap om at det skal kuttes i trygdene, eller skal de som er i arbeid få skattelette?

Endret av lathans

Husk at det skal "lønne seg å jobbe". Hva nå det egentlig betyr?? Trodde det allerede gjorde det jeg?

Er det et skjult budskap om at det skal kuttes i trygdene, eller skal de som er i arbeid få skattelette?

Det er "retorikk" som appellerer til folket... sanke stemmer... de vet da godt at sosialklienter (f.eks.) er fattigere enn arbeidstakere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...