AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg går på følgende medisiner: zoloft, lamictal, abilify, seroquel og t3/t4. Kan dette kombineres med medisinene nevnt i overskriften? Leste noe om afipran og ssri, og ble engstelig. Er også engstelig for at jeg ikke skal tåle oxycontin 10 mg. Takknemlig for svar Anonymous poster hash: 03d99...d01 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2014 Skrevet 16. oktober 2014 Jeg går på følgende medisiner: zoloft, lamictal, abilify, seroquel og t3/t4. Kan dette kombineres med medisinene nevnt i overskriften? Leste noe om afipran og ssri, og ble engstelig. Er også engstelig for at jeg ikke skal tåle oxycontin 10 mg. Takknemlig for svar Anonymous poster hash: 03d99...d01 Blir kvalm av oxycontin om jeg ikke tar afipran men det sto på interaksjoner.no at det er fare for ekstrapyramidale bivirkninger ved å kombinere zoloft og afipran. Hvor alvorlig er dette? Bør jeg unngå afipran? Går på 200 mg zoloft. . Håper på svar Anonymous poster hash: 03d99...d01 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.