Gå til innhold

Hvor vanlig er selvmordstanker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vel vanlig ved livskriser. Som sykdom, sorg og brudd.

Helst bare i kriser det da er vanlig blant friske.

Anonymous poster hash: ada29...06c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    13

  • ISW

    11

  • startet av

    11

  • frosken

    6

Mest aktive i denne tråden

Jeg har aldri hatt det før, men har tenkt mye på døden i det siste og det skremmer meg egentlig litt. Men det er fordi jeg ikke er fornøyd med livet tror jeg. Orker liksom ingenting og ingenting gir meg glede lenger. JEg er bare sliten hele tiden. Har mistet humoren og ler ikke lenger. Bude jeg øke enda mer på Zoloft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt det før, men har tenkt mye på døden i det siste og det skremmer meg egentlig litt. Men det er fordi jeg ikke er fornøyd med livet tror jeg. Orker liksom ingenting og ingenting gir meg glede lenger. JEg er bare sliten hele tiden. Har mistet humoren og ler ikke lenger. Bude jeg øke enda mer på Zoloft?

Tenker du på død som noe positivt / befriende, eller er du redd for å dø?

Jeg tror din underliggende dødsangst gir en sunn beskyttelse uansett, så jeg tror ikke du skal være så engstelig, det er bare tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker du på død som noe positivt / befriende, eller er du redd for å dø?

Jeg tror din underliggende dødsangst gir en sunn beskyttelse uansett, så jeg tror ikke du skal være så engstelig, det er bare tanker.

Det kom etter ei jeg kjente tok livet sitt:( Har tenkt masse på døden etter det. Hvor er hun nå osv? Har alltid tenkt mye på det siden jeg mistet moren min... Det er en blanding av angst for den og at jeg er sliten og det hadde vært godt å kanskje komme til noe som er bedre... Nei,huff. Ville aldri gjort meg selv noe altså. Både pga. av angsten og fordi jeg er glad i familien min og vil ikke dem så vondt:)

 

Det er bare så slitsomt å tenke på det hver eneste dag! Synes det er så mange unge som dør av kreft for tiden, og jeg leser jo alt jeg kommer over. Har til og med begynt å lese kreftblokker. Hva skjer med meg egentlig? Akkurat som jeg venter på når det blir min tur:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...