Gå til innhold

Eldre mann forteller det han vet om ufo/aliens

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 156
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

30

• ecbole

25

• AnonymBruker

23

• DoleMari

17

Har du sett dokumentaren om kornåkrene? Det kan umulig være menneskeskapt. Der er jeg overbevist om at det finnes noe mer mellom himmel og jord.

Har sett den ja, er ikke laget av mennesker nei. Er nok mer mellom himmel og jord enn vi aner, men de som er høyt på strå vet mer.

Har du sett dokumentaren om kornåkrene? Det kan umulig være menneskeskapt. Der er jeg overbevist om at det finnes noe mer mellom himmel og jord.

Har sett den ja, er ikke laget av mennesker nei. Er nok mer mellom himmel og jord enn vi aner, men de som er høyt på strå vet mer.

:D

Annonse

Du må ikke tro på sånne gamle konspirasjoner. Area 51 var et topphemmelig testområde for militære fly i USA. Lysene folk så, var flammene fra jetmotorene. Noen fly hadde to motorer og da så folk bare to lys som fulgte hverandre på lang avstand. I den kalde krigens dager var kravet til taushet om militære hemmeligheter håndhevet veldig strengt. Derfor var det få som fikk vite noe også innenfor forsvaret. Særlig ble etterretningsflyet SR-71 omgitt med mye hemmelighet. Det gikk så fort at det fløy fra raketter! Det ble umulig å skyte ned. Ikke rart amerikanerne bevoktet sine hemmeligheter med nidkjærhet. Her kommer en avsløring av det som foregikk.

Endret av ecbole

Nå skal det sier at det finnes folk som ser ting som ikke er virkelige også, sier ikke at det er tilfellet her det aner jeg ingenting om men vil bare si at det er en teoretisk mulighet for diss aliens observasjonene. Det kan også være en virkelig alien selvfølgelig

Folk som ser ting som ikke er virkelig skal man ikke gå langt for å finne 

Nå skal det sier at det finnes folk som ser ting som ikke er virkelige også, sier ikke at det er tilfellet her det aner jeg ingenting om men vil bare si at det er en teoretisk mulighet for diss aliens observasjonene. Det kan også være en virkelig alien selvfølgelig

Folk som ser ting som ikke er virkelig skal man ikke gå langt for å finne 

Det der med aliens er kun fantasi. Det finnes ikke andre beboelige steder i vårt solsystem. Og nærmeste solsystem med planeter tar så lang tid å reise fra, at vi kan bla forbi muligheten for besøk derfra.

Annonse

Det der med aliens er kun fantasi. Det finnes ikke andre beboelige steder i vårt solsystem. Og nærmeste solsystem med planeter tar så lang tid å reise fra, at vi kan bla forbi muligheten for besøk derfra.

Det kan hende, men det kan vi heller ikke vite. Det kan finnes andre dimensjoner ( vet jeg høres koko ut) ;)

Gjest Gargamel

Og hvis noen har en annen forklaring på kornsirklene vil jeg gjerne vite det ! Er åpen for andre forslag:=)

De er laget av mennesker. Jeg vet ikke nøyaktig hvordan, men jeg vet heller ikke nøyaktig hvordan man lager en tv-skjerm f.eks.

Du må ikke tro på sånne gamle konspirasjoner. Area 51 var et topphemmelig testområde for militære fly i USA. Lysene folk så, var flammene fra jetmotorene. Noen fly hadde to motorer og da så folk bare to lys som fulgte hverandre på lang avstand. I den kalde krigens dager var kravet til taushet om militære hemmeligheter håndhevet veldig strengt. Derfor var det få som fikk vite noe også innenfor forsvaret. Særlig ble etterretningsflyet SR-71 omgitt med mye hemmelighet. Det gikk så fort at det fløy fra raketter! Det ble umulig å skyte ned. Ikke rart amerikanerne bevoktet sine hemmeligheter med nidkjærhet. Her kommer en avsløring av det som foregikk.

Så den agenten lyger?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...