Gå til innhold

Eldre mann forteller det han vet om ufo/aliens

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 156
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• stjernestøv

30

• ecbole

25

• AnonymBruker

23

• DoleMari

17

Det kan vi faktisk ikke vite noen ting om. Har DU noen forklaring på ting som flytter seg fysisk f.eks.?

Som hva da? Alle ting som har flyttet seg som jeg har sett, har oppstått f.eks. ved at det er jeg selv som har flyttet de, eller at en gravemaskin har dyttet på det... f.eks.

Hvordan vet du at dette finnes?

Blir vel som med "Gud", det... gidder ikke forholde meg til noe jeg ikke vet noe om. ;)

Noe bare VET man, men vi trenger ikke diskutere det ;)

Du tror jo ikke på det uansett.

Alle vindusventilene var lukket. Men hvorfor reagerte da ikke de syv telysene som sto 20 cm unna?

Hvorfor bruser vannet i en elv på noen steder, mens rett ved siden av er det helt flatt ?

Ikke så lett å svare på, ihvertfall ikke dersom man ikke ser bildet av elven

Noen ganger bruser det på et stoooort område, andre ganger bare på et bitte lite et

Det er sannsynligvis bare en konsekvens av hvilke gjenstander det er på bunnen av elven, hvordan ting ser ut og hvordan dette påvirker "flyten" av vann eller luft. Kan ikke gi noe bedre/dårligere svar enn det desverre :P

elv.jpg

Annonse

Noe bare VET man, men vi trenger ikke diskutere det ;)

Du tror jo ikke på det uansett.

Poenget mitt er at jeg ikke _tror_ i det hele tatt... jeg utelukker _ingenting_, men forholder meg til det som _kan motbevises_ og som _ikke blir motbevist_. ;)

Men blir vel som med paranoiaen min det, jeg forholder meg til den selv om alle rundt meg sier det er tull. Men jeg sier ikke at det er "sannheten", da, det er bare plagsomt å tenke på - men hadde jeg vært sykere eller ikke tatt medisiner hadde jeg kanskje sett på det som sannhet ja, og da ville det vært det samme.

Men for å understreke, jeg sier ikke at du tar feil i det du snakker om, men jeg selv _prøver_ å ikke forholde meg til ting som er overnaturlige, altså i strid med det man regner for å være naturens lover...

Poenget mitt er at jeg ikke _tror_ i det hele tatt... jeg utelukker _ingenting_, men forholder meg til det som _kan motbevises_ og som _ikke blir motbevist_. ;)

Men blir vel som med paranoiaen min det, jeg forholder meg til den selv om alle rundt meg sier det er tull. Men jeg sier ikke at det er "sannheten", da, det er bare plagsomt å tenke på - men hadde jeg vært sykere eller ikke tatt medisiner hadde jeg kanskje sett på det som sannhet ja, og da ville det vært det samme.

Men for å understreke, jeg sier ikke at du tar feil i det du snakker om, men jeg selv _prøver_ å ikke forholde meg til ting som er overnaturlige, altså i strid med det man regner for å være naturens lover...

Og det er jo greit det, alle har sin sannhet her i livet :)

Det synes jeg var bra skrevet! Jeg trodde heller ikke på noe, dvs. jeg har alltid trodd det var noe mer, men ikke tenkt mer over det. Inntil jeg opplevde ting som var helt uvirkelige selv ( og jeg var IKKE psykotisk). Men går ikke mer inn på det her. Har prøvd å bare glemme det og ikke tenke mer over det. Og har heldigvis ikke opplevd mer på lenge:)

Annonse

Vi har også hatt noen ting her so

Ja, flere er sikkert menneskeskapt. Men hvem gidde å lage disse, og hvorfor er det ingen som oppdager dem som faktisk sitter og forsker på dette og føler med hele netter. Plutselig så er dem der!?

Det trenger da ikke være fra en annen planet. Det kan være noe vi ikke har evne til å forstå.

Faktisk mange som gidder å lage disse, noen liker å lure folk og sitter og ler seg i hjel av alle teoriene og jo villere teoriene er, jo artigere har de det. I tillegg så liker de oppmerksomheten de får når de står frem. Mange som har stått frem og forklart hvordan de er laget.

Du kan jo spørre hvorfor noe annet skulle ha interesse av å lage disse sirklene.

Som jeg sier, hva er mest sannsynlig? Menneskapt eller noe annet? Det vet du innerst inne i tillegg har det aldri blitt lagt fem ett fnugg av bevis på at dette er noe annet.

Har du sett dokumentaren om kornåkrene? Det kan umulig være menneskeskapt. Der er jeg overbevist om at det finnes noe mer mellom himmel og jord.

somoscar wilde sa: religion is like a blind man, in a dark room, looking for a black cat that is not there, and finding it.

det samme gjelder for ufologi.

her er foresten en dokumentar om kornsirkler, men dere finner sikkert en forklaring på at det gjelder bare denne, og ikke de andre.

http://m.youtube.com/watch?v=9eh9q8gadas

somoscar wilde sa: religion is like a blind man, in a dark room, looking for a black cat that is not there, and finding it.

det samme gjelder for ufologi.

her er foresten en dokumentar om kornsirkler, men dere finner sikkert en forklaring på at det gjelder bare denne, og ikke de andre.

http://m.youtube.com/watch?v=9eh9q8gadas

Min mening baserer seg på en dokumentar jeg så, og det var der en veldig troverdig dame fra Norge. Hun hadde reist rundt og forsket mye på dette osv....Jeg er helt sikker på at hun ikke hadde gjort det hadde det vært en så enkel forklaring. Men jeg er åpen for alt jeg.

Min mening baserer seg på en dokumentar jeg så, og det var der en veldig troverdig dame fra Norge. Hun hadde reist rundt og forsket mye på dette osv....Jeg er helt sikker på at hun ikke hadde gjort det hadde det vært en så enkel forklaring. Men jeg er åpen for alt jeg.

Jeg vedder hatten min på at denne ukjente referansen din er Gro Helen Tørum.

som forøvrig driter seg komplett ut her:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/utrolige-historier/tv-kjendis-lurt-av-bbc-kornsirkel/a/10018645/

i min bok er ikke dette en veldig troverdig kvinne, men som nevnt, finner man en sort katt som ikke finnes, så nytter ingen form for logikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...