Gå til innhold

Ha begynt å dampe

Anbefalte innlegg

Så har jeg begynt å dampe, og syns det er en god erstatning for røyken. Så er det jo så mange smaker å bestille, ingen her som damper?

Og man kan velge mengde nikotin, målet er jo å gå ned til null sakte men sikkert. Og det er jo mye sunnere enn vanlig røyk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/401662-ha-begynt-%C3%A5-dampe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så har jeg begynt å dampe, og syns det er en god erstatning for røyken. Så er det jo så mange smaker å bestille, ingen her som damper?

Og man kan velge mengde nikotin, målet er jo å gå ned til null sakte men sikkert. Og det er jo mye sunnere enn vanlig røyk.

Hei!

Jeg vet ikke hva det betyr at du har begynt å dampe?

Bruker E.sigarett med juice i med nikotin istedenfor vanlig røyk, det funker virkelig :)

Hei!

hm det vet jeg ikke om, du damper altså juice istedet for nikotin?

Men dampe er altså ikke et nytt begrep.

Hvis det er sånn det foregår og dette fungerer som røyk er jo dette bra.

Jeg har en, men det funker ikke for meg.  Hender jeg tar noen trekk om kvelden.

Snus funker dog bra så jeg har ikke sprukket.  I går ble det fire små snusporsjoner, i dag har det hittil blitt en stor og da ble jeg nesten litt uvel.

Men el-sigaretten funker veldig bra for en bekjent av meg, hun har ikke røkt på et år.

Annonse

Hun suger på en stang også kommer det noe hvitt ut av den

Altså E-sigaretter

Klarte ikke dy meg

Anonymous poster hash: d1d61...264

Hei!

Ok

Jeg visste bare ikke at å suge på en stang er å dampe, jeg skjønner det jo nå, men dette har jeg aldri hørt om før.

Hei!

hm det vet jeg ikke om, du damper altså juice istedet for nikotin?

Men dampe er altså ikke et nytt begrep.

Hvis det er sånn det foregår og dette fungerer som røyk er jo dette bra.

Ja det er bra :)

Det er juice med nikotin med forskjellige smaker, nå har jeg after 8 og vanilje. Har bestillt masse smaker og gleder meg til å få dem, blir en hobby det her nesten.

Jeg har en, men det funker ikke for meg.  Hender jeg tar noen trekk om kvelden.

Snus funker dog bra så jeg har ikke sprukket.  I går ble det fire små snusporsjoner, i dag har det hittil blitt en stor og da ble jeg nesten litt uvel.

Men el-sigaretten funker veldig bra for en bekjent av meg, hun har ikke røkt på et år.

Godt gjort at du klarer deg med bare snusen :)

Bra hun har holdt seg til damp i et år, håper det samme for meg selv for det smaker jo bedre enn røyk. Og målet er jo å gå nedover i nikotin, klare meg uten til slutt.

Godt gjort at du klarer deg med bare snusen :)

Bra hun har holdt seg til damp i et år, håper det samme for meg selv for det smaker jo bedre enn røyk. Og målet er jo å gå nedover i nikotin, klare meg uten til slutt.

Jeg har prøvd å slutte før og blitt skikkelig syk av abstinenser alle gangene.  Denne gangen har jeg bare diare, men det er ikke det verste man kan få som abstinens da.

Jeg er imponert over at du klarer deg med den el-siggen. Jeg får ikke nok nikotin av den.

Jeg har prøvd å slutte før og blitt skikkelig syk av abstinenser alle gangene.  Denne gangen har jeg bare diare, men det er ikke det verste man kan få som abstinens da.

Jeg er imponert over at du klarer deg med den el-siggen. Jeg får ikke nok nikotin av den.

Diare skulle jeg gjerne hatt for jeg sliter med forstoppelse, men blir vel bale i lengden det og.

Jeg damper ganske mye da :)

Annonse

Har du prøvd aloe verajuice mot forstoppelse?  

Jeg tror jeg måtte ha dampet hele dagen i et strekk hvis det skulle hjelpe ;)

Det har jeg ikke prøvd, får jeg kjøpt det på apoteket?

Jeg damper veldig mye og nå, men blir vel mindre etterhvert får jeg håpe :)

Nicklusheletida

Ønsker deg masse lykke til :-) :-)

Nicklusheletida

Nå har vi vært lenge på dol altså og begynner å bli oldiser.  Temaene skifter med alderen og nå er det avføringa vår vi prater om  :lol:

Magen min har stabilisert seg helt nå. Tenk at jeg ikke skjønte at det var sigarettene som var årsaken til at jeg hadde løs mage i årevis. Jeg var skikkelig plaget også. Når jeg sluttet røyke ble den steinhard og nå har den normalisert seg :-)

Nå har vi vært lenge på dol altså og begynner å bli oldiser.  Temaene skifter med alderen og nå er det avføringa vår vi prater om  :lol:

Magen min har stabilisert seg helt nå. Tenk at jeg ikke skjønte at det var sigarettene som var årsaken til at jeg hadde løs mage i årevis. Jeg var skikkelig plaget også. Når jeg sluttet røyke ble den steinhard og nå har den normalisert seg :-)

Du kommer garantert ikke til å begynne og røyke igjen når du har funnet løsningen på alle mageproblemene dine. Billigste medisin ever :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...