Gå til innhold

Dette er tråden for Norge - Brasil kampen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser vanligvis ikke på fotball annet enn viktige landslagskamper, så gleder meg til i kveld! Sa i forrige kamp at «om vi vinner, bør vi være fornøyd nå.» - Men håper selvsagt på seier i kveld. Da tar det nok helt av. 

Skrevet

Jeg ser aldri fotball og denne kampen går egentlig for sent for meg, men jeg MÅ jo se denne! Selv jeg som overhodet ikke bryr meg om fotball må ha med meg denne kampen altså! 

Skrevet

Jeg gleder meg veldig til i kveld! Vi er på ferie på Vestlandet,  så jeg skal se den sammen med mannen og svigermor 🇳🇴🇳🇴🇳🇴

Skrevet

Jeg gleder meg til å se kampen. Håper det blir en bra og spennende match. Og så håper jeg selvsagt Norge vinner, selv om jeg egentlig ikke tror det. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...