cilie Skrevet 47 minutter siden Skrevet 47 minutter siden Jeg ser vanligvis ikke på fotball annet enn viktige landslagskamper, så gleder meg til i kveld! Sa i forrige kamp at «om vi vinner, bør vi være fornøyd nå.» - Men håper selvsagt på seier i kveld. Da tar det nok helt av. 2 Siter
Lillemus Skrevet 14 minutter siden Skrevet 14 minutter siden Jeg ser aldri fotball og denne kampen går egentlig for sent for meg, men jeg MÅ jo se denne! Selv jeg som overhodet ikke bryr meg om fotball må ha med meg denne kampen altså! ⚽ 1 Siter
påskelilje Skrevet 10 minutter siden Skrevet 10 minutter siden Jeg gleder meg veldig til i kveld! Vi er på ferie på Vestlandet, så jeg skal se den sammen med mannen og svigermor 🇳🇴🇳🇴🇳🇴 1 Siter
morsan Skrevet akkurat nå Skrevet akkurat nå Jeg gleder meg til å se kampen. Håper det blir en bra og spennende match. Og så håper jeg selvsagt Norge vinner, selv om jeg egentlig ikke tror det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.