AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Norge er det eneste landet Brasil aldri har slått i fotball. Og nå venter kvartfinale for gutta våre. Anonymkode: c32d7...91e 5 Siter
påskelilje Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Jaaaaaaaaaa!!!!! Helt fantastisk 🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴 Såååå gøy!!! 2 Siter
Musikk Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli (endret) 🚣♂️🚣♂️🚣♂️🚣♂️🚣♂️🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴 Endret 5. juli av Musikk 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Jeg er så stolt av Norge. Anonymkode: c32d7...91e 3 Siter
Nicklusheletida Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli (endret) påskelilje skrev (30 minutter siden): Jaaaaaaaaaa!!!!! Helt fantastisk 🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴 Såååå gøy!!! Ja, det er så fantastisk ! 😄 Nyland og Håland asså 🥰 Ikke til å tro. Det føles som jeg er med og spiller , for jeg blir så sliten Yngstedatter sendte video fra Nederland. Like stor stemning der også. Endret 5. juli av Nicklusheletida 2 Siter
emilie321 Skrevet 5. juli Skrevet 5. juli Dette var helt fantastisk🇧🇻 Uten Haaland og Nyland, så hadde dette nok ikke gått, men hele laget kjempet.... og vant. Bare helt utrolig 🇧🇻 4 Siter
Lillemus Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli emilie321 skrev (6 timer siden): Dette var helt fantastisk🇧🇻 Uten Haaland og Nyland, så hadde dette nok ikke gått, men hele laget kjempet.... og vant. Bare helt utrolig 🇧🇻 Nyland spilte en fantastisk kamp og sto som en klippe i mål! Han må ha vært fullstendig mørbanket etterpå! 5 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Nyland 🥰🥰🥰 Er bare så glad for at akkurat han lykkes! 💪👏🥳 Anonymkode: 9e15c...13d 5 Siter
Blondi Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Hvorfor har alle fått 4-6 likes og jeg bare 1? Kalles det dem som ikke er likt eller? 1 Siter
Blondi Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Blondi skrev (1 minutt siden): Hvorfor har alle fått 4-6 likes og jeg bare 1? Kalles det dem som ikke er likt eller? 🇳🇴🇳🇴🇳🇴 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Blondi skrev (37 minutter siden): Hvorfor har alle fått 4-6 likes og jeg bare 1? Kalles det dem som ikke er likt eller? Nå er du bare barnslig. Anonymkode: 9dbbb...c9d 2 Siter
Blondi Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå er du bare barnslig. Anonymkode: 9dbbb...c9d Er jeg? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Blondi skrev (7 timer siden): Hvorfor har alle fått 4-6 likes og jeg bare 1? Kalles det dem som ikke er likt eller? Nå må du gi deg. Dette er slik 14-åringer holder på. Du er på et forum med voksne mennesker nå. Anonymkode: 6d143...788 2 Siter
Lillemus Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Blondi skrev (7 timer siden): Hvorfor har alle fått 4-6 likes og jeg bare 1? Kalles det dem som ikke er likt eller? Hvis du ser på hva de andre har skrevet, så ser du forskjellen. Du har bare skrevet "Super brå og utrolig spennende!" mens de andre har skrevet mye mer utfyllende og spesifikt enn det. 2 Siter
Blondi Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Grunner for alt. Kunne heller lar vær å skrive noe ser jeg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Blondi skrev (4 minutter siden): Grunner for alt. Kunne heller lar vær å skrive noe ser jeg. Holder du fortsatt på med dette? Anonymkode: 6d143...788 0 Siter
emilie321 Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Blondi skrev (12 minutter siden): Grunner for alt. Kunne heller lar vær å skrive noe ser jeg. Skriver du bare for å få likes? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.