AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Norge er det eneste landet Brasil aldri har slått i fotball. Og nå venter kvartfinale for gutta våre. Anonymkode: c32d7...91e 3 Siter
påskelilje Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jaaaaaaaaaa!!!!! Helt fantastisk 🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴 Såååå gøy!!! 1 Siter
Musikk Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden (endret) 🚣♂️🚣♂️🚣♂️🚣♂️🚣♂️🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴 Endret 4 timer siden av Musikk 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Jeg er så stolt av Norge. Anonymkode: c32d7...91e 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) påskelilje skrev (30 minutter siden): Jaaaaaaaaaa!!!!! Helt fantastisk 🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴🇳🇴 Såååå gøy!!! Ja, det er så fantastisk ! 😄 Nyland og Håland asså 🥰 Ikke til å tro. Det føles som jeg er med og spiller , for jeg blir så sliten Yngstedatter sendte video fra Nederland. Like stor stemning der også. Endret 3 timer siden av Nicklusheletida 0 Siter
emilie321 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Dette var helt fantastisk🇧🇻 Uten Haaland og Nyland, så hadde dette nok ikke gått, men hele laget kjempet.... og vant. Bare helt utrolig 🇧🇻 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.