Blondi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg ser forskjellene. Mine ord er ikke viktig nok. Så da kan jeg vel like godt la vær å skrive noe. Min stemme teller ikke ser jeg. Jeg lærer. Men Norge gjorde en god jobb om ikke annet 🇳🇴 0 Siter
Blondi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Blondi skrev (5 minutter siden): Jeg ser forskjellene. Mine ord er ikke viktig nok. Så da kan jeg vel like godt la vær å skrive noe. Min stemme teller ikke ser jeg. Jeg lærer. Men Norge gjorde en god jobb om ikke annet 🇳🇴 Ingen bryr seg om jeg svarer eller lar vær på noe. 0 Siter
Grendel Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Blondi skrev (10 minutter siden): Jeg ser forskjellene. Mine ord er ikke viktig nok. Så da kan jeg vel like godt la vær å skrive noe. Min stemme teller ikke ser jeg. Jeg lærer. Men Norge gjorde en god jobb om ikke annet 🇳🇴 Det er mange innlegg i tråden som bare har to likes. Det handler ikke om hvem som skrev innlegget. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Blondi skrev (20 minutter siden): Jeg ser forskjellene. Mine ord er ikke viktig nok. Så da kan jeg vel like godt la vær å skrive noe. Min stemme teller ikke ser jeg. Jeg lærer. Men Norge gjorde en god jobb om ikke annet 🇳🇴 Denne type selvmedlidenhet dytter folk bare mer fra deg. Vil sterkt anbefale deg å oppsøke hjelp for å endre ditt tankemønster. Du ødelegger bare for deg selv. Anonymkode: 6d143...788 0 Siter
laban Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Blondi skrev (15 minutter siden): Jeg ser forskjellene. Mine ord er ikke viktig nok. Så da kan jeg vel like godt la vær å skrive noe. Min stemme teller ikke ser jeg. Jeg lærer. Dette forumet har eksistert lenge før "liker"-knappen ble oppfunnet, og det er feil sted å henge hvis man tror antall "likes" er personrettet. Jeg garanterer at ikke alle er like opptatt av denne funksjonen eller tillegger den samme betydning. Det er helt normalt (i hvert fall her) at de første innleggene som omhandler noe konkret og tidfestet (som når en idrettskonkurranse blir avgjort), får flere begeistrede "likes" enn de som henges på en stund senere med omtrent samme innhold. Dette skjedde i tillegg rundt midnatt, og for mange føles det ikke like aktuelt å gå inn i en tråd der man må regne med at de fleste innlegg er omtrent like, neste formiddag. Du må nesten regne med enkelte overraskelser når det gjelder antall svar eller annen type respons på innlegg her. Det skjer for alle - husk også at det er ferietid. Det betyr ikke at noen nedvurderer deg som person. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 30 minutter siden Skrevet 30 minutter siden Blondi skrev (59 minutter siden): Ingen bryr seg om jeg svarer eller lar vær på noe. Klart det betyr noe at du skriver 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Right. Blondi er litt barnslig, men Blondi har også litt rett. Klikkmentaliteten her inne er tenåringsaktig, rart ikke folk skjønner det sjøl. Likes går på personer, mindre på innhold. Best å innse realitetene, og slutte å gaslighte. Anonymkode: b0f51...2c7 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.