Gå til innhold

Ha begynt å dampe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så lenge det er en nøytral duft er det ok, men husk at enkelte kan være allergiske mot div. dufter.
Det merket jeg selv en gang.
Jeg har en søster som damper. Det ser ut som det kommer masse røyk, mye mer enn fra vanlig røyk, men det er ren damp og lukter egentlig ingenting. Psykisk får du nesten lyst til å hoste og harke, men du merker ingenting. Så lenge dette er en nøytral duft.

En gang stod søsteren min bak meg uten at jeg visste det, og jeg begynte å svi i øynene, ble tett i halsen og snørret rant. Da viste det seg at hun dampet en ny type, med duft av opium. Denne reagerte jeg på. Det spørs om jeg er allergisk mot opiumsvalmue da jeg husker et tilfelle fra mange år tilbakehvor jeg måtte rømme ut fra en butikk som stinket røkelse med duft av opium. Jeg har aldri vært plaget med pusten ellers, tror ikke jeg har astma, men akkurat den duften reagerer jeg på. Blir tett i halsen og får tåreflod, og det var denne duften jeg kjente da søstere min dampet.

Så vær obs, greit nok at det skåner folk for passiv røyk, men pass på at en del ikke tåler parfyme og sterke dufter.

Og husk - det er ledd å bli hekta på damp og, det er lite forskning - og det kan være kreftfremkallende stoffer også i dette, om ikke lungekreft, så blodkreft osv.... obs obs! Målet må være å slutte helt.

Anonymkode: 9d6f0...2df

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...