Gjest lidlo Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Jeg har lidd av SF og er litt på jordet når det gjelder hva som er normal mat og porsjonstørrelser o.l...kan noen hjelpe meg? Jeg hadde blitt UTROLIG glad om noen kunne skrevet opp et forslag på mat gjennom en dag for meg, ikke at jeg nødvendigvis skal spise akkurat det,. men så ser jeg iallefall hva som er normalt. Tenker at totalinntaket skal ligge rundt 2000-2400 kcal, og måltidene kan bestå av brødmat,, kjøtt/fisk, poteter,dessert,frukt/grønnsaker,yoghurt,noen småkaker og andre ting som vanlige folk spiser. Tusen MILLIONER takk til de som svarer meg!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 17. desember 2001 Del Skrevet 17. desember 2001 Forslag: Frokost: 2 skiver med leverpostei, ett stort glass juice. Evnt. en frokostblanding istedetfor skivene. Mellom: 1 yogurt og en frukt Lunsj: 1 skive med fårepølse og en skive med syltetøy. Noen rå gulrøtter. Evvt. en salat med tunfisk e.l. istedetfor skiver. Mellom: En frukt Middag: 1) En kyllingfilet, wok-blanding og ris. 2) Eller 4 fiskekaker, 2 poteter, masse grønnsaker og sjysaus. Kaffe: Til kaffen et par småkaker e.l. Kvelds: Ett hardkokt egg på en skive, eller en skål tomatsuppe. Melk. ---------------------------------------- Dette er bare forslag. Middagen er vanskelig, for det kan være så mye forskjellig. Bare husk å spise masse grønnsaker! Og generellt bør du prøve å spise ofte, masse frukt og grønt og drikke masse vann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.