stjernestøv Skrevet 25. oktober 2014 Skrevet 25. oktober 2014 Merker jo at jeg sitter mer enn jeg ligger nå, og føler meg generelt bedre så det går vel fremover. Er ikke alltid så rar når jeg legger meg heller, har det noe med at jeg tar risperdal og at det virker mer og mer? Er ikke så opptatt av pulsen lenger heller, men tar vival når jeg skal noe spesielt. Er glad det er bedring iallefall 0 Siter
gråstein Skrevet 25. oktober 2014 Skrevet 25. oktober 2014 Merker jo at jeg sitter mer enn jeg ligger nå, og føler meg generelt bedre så det går vel fremover. Er ikke alltid så rar når jeg legger meg heller, har det noe med at jeg tar risperdal og at det virker mer og mer? Er ikke så opptatt av pulsen lenger heller, men tar vival når jeg skal noe spesielt. Er glad det er bedring iallefall Så bra! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Skrevet 25. oktober 2014 Så bra! Hyggelig at du syns det, følte bare for å fortelle det Var kanskje galt men.... 0 Siter
Gondor Skrevet 25. oktober 2014 Skrevet 25. oktober 2014 Ikke galt i det hele tatt. Tvert imot. Det er alltid hyggelig å lese om at andre har fått det bedre. Det sprer glede! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. oktober 2014 Forfatter Skrevet 25. oktober 2014 Ikke galt i det hele tatt. Tvert imot. Det er alltid hyggelig å lese om at andre har fått det bedre. Det sprer glede! Takk :-) Jeg liker å spre glede 0 Siter
Gondor Skrevet 25. oktober 2014 Skrevet 25. oktober 2014 Takk :-) Jeg liker å spre glede Ja, det kan jeg tenke meg at du gjør. Et godt hjerte har du. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. oktober 2014 Forfatter Skrevet 26. oktober 2014 Ja, det kan jeg tenke meg at du gjør. Et godt hjerte har du. Tusen takk Gondor 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.