Gå til innhold

Føler meg litt bedre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker jo at jeg sitter mer enn jeg ligger nå, og føler meg generelt bedre så det går vel fremover. Er ikke alltid så rar når jeg legger meg heller, har det noe med at jeg tar risperdal og at det virker mer og mer? Er ikke så opptatt av pulsen lenger heller, men tar vival når jeg skal noe spesielt. Er glad det er bedring iallefall :)

Skrevet

Merker jo at jeg sitter mer enn jeg ligger nå, og føler meg generelt bedre så det går vel fremover. Er ikke alltid så rar når jeg legger meg heller, har det noe med at jeg tar risperdal og at det virker mer og mer? Er ikke så opptatt av pulsen lenger heller, men tar vival når jeg skal noe spesielt. Er glad det er bedring iallefall :)

Så bra!

Skrevet

Så bra!

Hyggelig at du syns det, følte bare for å fortelle det :) Var kanskje galt men....

Skrevet

Ikke galt i det hele tatt. Tvert imot. Det er alltid hyggelig å lese om at andre har fått det bedre. Det sprer glede!

Skrevet

Ikke galt i det hele tatt. Tvert imot. Det er alltid hyggelig å lese om at andre har fått det bedre. Det sprer glede!

Takk :-) Jeg liker å spre glede :)

Skrevet

Takk :-) Jeg liker å spre glede :)

Ja, det kan jeg tenke meg at du gjør. Et godt hjerte har du.

Skrevet

Ja, det kan jeg tenke meg at du gjør. Et godt hjerte har du.

Tusen takk Gondor :wub:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...