Gå til innhold

Er jeg dumsnill om jeg vasker hos x-mannen ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Brukere tolker og leser innlegg uten man som trådstarter kan styre det. Man svarer ikke kun fra ett hovedinnlegg, men tar erfaringer fra eget liv, ens egne meninger og andre innlegg kanskje. Du skriver svært detaljert, og som leser er det lett å gjøre seg opp en mening rundt detaljene også. Det jeg syns er relevant er ikke nødvendigvis det du ønsker svar på. Greit du sier i fra, men generelt reservere deg kan du ikke :)

Det er situasjoner i min familie, der jeg ser at en eks BOENDE i gamlehuset (for ikke å snakke om VASKENDE!) om enn for en dag, ville vært noe alle parter burde unngå.

Du virker i mange beskrivelser veldig dumsnill overfor denne eksen din (du spurte!) ikke fordi du virker dum ( men snill, for all del), men fordi han virker som en manipulativ grisk egoistisk slu drittsekk. Alle blir dumsnille i forhold til det. Min mening er at du bør fjerne deg mest mulig fra ham, men heldigvis virker det som det er det du gjør, dette med vaskinga var bare et tilbakefall du taklet greit.

Nå skal jeg ikke involvere meg mer i ditt liv mer (du er en villt fremmed, virker som noen her kjenner deg, jeg gjør på ingen måte det), men gi deg et siste råd ubedt: Gi ham jif-startsett- moppesystem i julegave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • AnonymBruker

    18

  • Madelenemie

    8

  • frosken

    6

  • Kayia

    5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...