Gå til innhold

Lagres chatesidene?


signy

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg chata på psykologichaten i går (lørdag 09.09.00). Det ble en diskusjon om hva som kan sies og ikke sies. Noen var redde for å snakke om hva de slet med da de var redd for at det stred mot regelverket her. Jeg mente det er lov å snakke om alt bare ikke oppfordring til selvdestruktivitet og destruktive handlinger mot andre. Etterhvert skiftet tema noe, og ble engasjert i en diskusjon om kunstterapi. Mitt i denne dukket et nick opp, og ble hever ut av administrator. Da jeg fulgte med andre nick, fikk jeg ikke med meg hva denne hadde sagt, men kommentaren fra administrator fulgte rett over en replikk til en annen fra meg. Jeg forstår at dere leser chaten og følger med at den ikke tar av, men lagrer dere den, og hva er egentlig lov å si og ikke si? Avslutter med å si at det ikke var jeg som ble hevet ut, men jeg har flere ganger på småprat opplevd at forbindelsen blir brutt, og når jeg har logget meg inn i gjen, står det at Signy har avsluttet. Skyldes dette stort press på serveren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Du stiller flere spørsmål - og vi skal komme tilbake til disse senere. Men kan du i første omgang opplyse om når på dagen dette skjedde i går - slik at jeg kan finne ut hvorvidt vedkommende ble "kastet ut" eller om det var en teknisk feil? Vi hadde tekniske problemer med småpraten i går formiddag - og jeg lurer på om "utkastelsen" kan ha sammenheng med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Småprat lagres i loggen i en uke.

Akkurat hva som skjedde i går mht. utkastelsen har det dessverre ikke lyktes meg å finne ut av, men jeg antar at det kanskje kan ha vært programmereren som testet ut tjenesten da han jobbet med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småprat lagres i loggen i en uke.

Akkurat hva som skjedde i går mht. utkastelsen har det dessverre ikke lyktes meg å finne ut av, men jeg antar at det kanskje kan ha vært programmereren som testet ut tjenesten da han jobbet med den.

Holdt programmereren på med dette også i går kveld ?

Hele utkastelsen virket meget merkelig. Vedkommende som ble kastet ut hadde nettopp logget seg på og knapt nok sagt noe da han ble kastet ut (og absolutt ikke sagt noe regelstridig).

Dette tydet på at vedkommende var tidligere kjent i ordets mer negative betydning av Webmaster, men idet vedkommende fikk logge seg på igjen like etterpå uten å bli kastet ut igjen, så det ikke helt slik ut heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...