Gå til innhold

Forumets diskusjoner om NAV har havnet på klikk.no

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Alle diskusjonene "våre" om NAV i det siste er visst havnet på klikk.no:

http://www.klikk.no/helse/article933478.ece

Du har nok generert en del klikk og penger i lomma til disse dol eierne ;) Populære tråder

Anonymous poster hash: b317a...edd

Royalties!!! Jeg krever royalties.

Men det får jeg ikke.

Og hvorfor?

Fordi makta sitter i henda på disse kappitalista!

Hvor mange millioner klikk tror du du har vært ansvarlig for gjennom tidene på DOL ? Snakker vi 10'000'000+ ?

Royalties!!! Jeg krever royalties.

Men det får jeg ikke.

Og hvorfor?

Fordi makta sitter i henda på disse kappitalista!

edit ovenfor: mener totalt alle som har lest alle innlegg du har skrevet gjennom tidene ikke dine trykk alene da

Hvor mange millioner klikk tror du du har vært ansvarlig for gjennom tidene på DOL ? Snakker vi 10'000'000+ ?

Jeg trodde det som telte var reklamen du trykte på, jeg.

Og jeg trykker i alle fall ikke på disse reklamene for kattebutikker og kremer... :lol:

Annonse

Jeg trodde det som telte var reklamen du trykte på, jeg.

Og jeg trykker i alle fall ikke på disse reklamene for kattebutikker og kremer... :lol:

Hehe, har ikke sett noen reklamer i det siste jeg, kanskje det er en bug i nettleseren min :ph34r:

Jeg trodde det som telte var reklamen du trykte på, jeg.Og jeg trykker i alle fall ikke på disse reklamene for kattebutikker og kremer... :lol:

Kremer? Hva slags surfevaner har du? Akkurat nå ser jeg rekame for kredittkort, yoghurt og en butikk som selger kattunger (noe sånt). Ellers går det mye i vaskemaskiner og varmepumper.

Kremer? Hva slags surfevaner har du? Akkurat nå ser jeg rekame for kredittkort, yoghurt og en butikk som selger kattunger (noe sånt). Ellers går det mye i vaskemaskiner og varmepumper.

Dette er latterlig da! :lol:

Søren, jeg må sove, og så blir jeg fnisete.

Husker du den "Geberit", det toalettet som hadde sånn integrert spyler? Dusjhodet trakk seg ut når du trykte på en knapp! :lol:

Thats disgusting!!!

Alle diskusjonene "våre" om NAV i det siste er visst havnet på klikk.no:

http://www.klikk.no/helse/article933478.ece

Festlig. Mangler bare skilt: "Ikke kast peanøtter til apekattene buret inne på DOL".

Anonymous poster hash: 2325b...d3a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...