Gå til innhold

Forumets diskusjoner om NAV har havnet på klikk.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lolz, mangler bare den episke "skal jeg nave" tråden

Anonymous poster hash: b317a...edd
Skrevet

Man høster hva man sår...

Bra vi er anonyme.

Skrevet

Lolz, mangler bare den episke "skal jeg nave" tråden

Er det deg Morgan?

Skrevet

Bra vi er anonyme.

Ja, men er vi nå det? Det er et lite land...

Skrevet

Er det deg Morgan?

Jeg er Anonymous poster hash: b317a...edd

Skrevet

Royalties!!! Jeg krever royalties.

Men det får jeg ikke.

Og hvorfor?

Fordi makta sitter i henda på disse kappitalista!

Skrevet

Men det får jeg ikke.

Og hvorfor?

Hvor mange millioner klikk tror du du har vært ansvarlig for gjennom tidene på DOL ? Snakker vi 10'000'000+ ?

Skrevet

Men det får jeg ikke.

Og hvorfor?

edit ovenfor: mener totalt alle som har lest alle innlegg du har skrevet gjennom tidene ikke dine trykk alene da

Skrevet

Hvor mange millioner klikk tror du du har vært ansvarlig for gjennom tidene på DOL ? Snakker vi 10'000'000+ ?

I hear you.

Burde true med streik. Eller ikke. :P

Skrevet

Jeg trodde det som telte var reklamen du trykte på, jeg.

Og jeg trykker i alle fall ikke på disse reklamene for kattebutikker og kremer... :lol:

Skrevet

Jeg trodde det som telte var reklamen du trykte på, jeg.

Og jeg trykker i alle fall ikke på disse reklamene for kattebutikker og kremer... :lol:

Hehe, har ikke sett noen reklamer i det siste jeg, kanskje det er en bug i nettleseren min :ph34r:

Skrevet

Jeg trodde det som telte var reklamen du trykte på, jeg.Og jeg trykker i alle fall ikke på disse reklamene for kattebutikker og kremer... :lol:

Kremer? Hva slags surfevaner har du? Akkurat nå ser jeg rekame for kredittkort, yoghurt og en butikk som selger kattunger (noe sånt). Ellers går det mye i vaskemaskiner og varmepumper.

Skrevet

Kremer? Hva slags surfevaner har du? Akkurat nå ser jeg rekame for kredittkort, yoghurt og en butikk som selger kattunger (noe sånt). Ellers går det mye i vaskemaskiner og varmepumper.

Dette er latterlig da! :lol:

Søren, jeg må sove, og så blir jeg fnisete.

Husker du den "Geberit", det toalettet som hadde sånn integrert spyler? Dusjhodet trakk seg ut når du trykte på en knapp! :lol:

Thats disgusting!!!

Skrevet

Jeg synes det er en uting at de ikke fjerner nickene våre før de legger det ut på KLIKK og det deretter havner på facebook.

Skrevet

Festlig. Mangler bare skilt: "Ikke kast peanøtter til apekattene buret inne på DOL".

Nå sitter de og ler av oss, tenker jeg.

Anonymous poster hash: 5f520...8ab

Skrevet

Ja det er et galehus, som almennheten har fri adgang til å kikke inn i. Sånn er det, og det regner jeg med at dere er klar over når dere la dere inn på DOL ..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...