Gå til innhold

Tilpasset reklame på DOL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som ikke blokkerer reklamen, hva slags reklame ser du nå over forumet?

Anonymous poster hash: dc4eb...fc7
Skrevet (endret)

bunnpris, vekkonsulentene og gresk joghurt. Tror ikke noe av dette er tilpasset meg da burde det vært elektronikk pc reklamer og slikt, men ikke vet jeg

refresh: støvsuger nutridrikk katter med gratis frakt

Endret av DexterMorgan
Skrevet (endret)

Gresk yoghurt - bare 90 kcal!

Og på siden: Mer yoghurt og lovnad om å bli slankere før jul (Vektkonsulentene).

Endret av slabbedask
Skrevet

Tine yoghurt, Vektkonsulentene og Fargerike.

Tror ikke de bruker Google-reklame, men kjører egen.

Skrevet

Yoghurten er stuck på toppen, men nå fikk jeg tilbud om parkett og kattunger med gratis frakt.

Skrevet (endret)

Ser ut som de bruker hvor i Norge du bor (vha IP-en) til å tilpasse reklamen noe geografisk men ikke noe mer enn det såvidt jeg kan se

Endret av DexterMorgan
Skrevet (endret)

Blir ikke kvitt den yoghurten, men nå dukket det opp julerelame fra hr. Ohlson til høyre her.

Endret av slabbedask
Skrevet

Ja jeg bor i Alta og her er alt som dukker opp om Mack-øl og Joikakaker... ja også avrusningsklinikker.

Skrevet

Nei, nå ble yoghurten byttet ut med kremer fra Apotek 1.

Skrevet (endret)

Kattunger med gratis frakt (!). I sted var det yoghurt.

Mester Grønn øverst.

Endret av gullfisk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...