Gjest Anonym bruker Skrevet 3. november 2014 Skrevet 3. november 2014 Hei! Har du erfaring med at stesolid og sobril kan gi omvendt effekt? Dvs gi mer angst? Jeg har angst og depresjon Og er disse preparatene en dårlig kombinasjon med Remeron? mvh Anonym 0 Siter
Zyprexus Skrevet 3. november 2014 Skrevet 3. november 2014 Bruk av stesolid over tid kan i allefall gi økt angst. Det du må huske på ved bruk av remeron/stesolid er at de forsterker virkingen og du vil bli trøttere om du tar dem samtidig. Men ellers tror jeg ikke det er noe stort problem å kombinere dem. 0 Siter
ISW Skrevet 3. november 2014 Skrevet 3. november 2014 Jeg tror at dersom angsten er hovedproblemet, så skal ikke Stesolid eller Sobril i normale doser gi økt angst (selv om det kan forekomme paradoksale reaksjoner - motsatt virkning). Hvis depresjonen er hovedproblemet (og at angsten kommer som følge av denne), så skal slike medisiner i alle fall ikke brukes alene til behandling. Det er jo lett å bli mer deprimert av å ta dempende medikamenter. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. november 2014 Skrevet 3. november 2014 Hei! Har du erfaring med at stesolid og sobril kan gi omvendt effekt? Dvs gi mer angst? J Nei, bare under nedtrapping fra store doser. Anonymous poster hash: e203c...7f0 0 Siter
frosken Skrevet 4. november 2014 Skrevet 4. november 2014 Hei! Har du erfaring med at stesolid og sobril kan gi omvendt effekt? Dvs gi mer angst? Jeg har angst og depresjon Og er disse preparatene en dårlig kombinasjon med Remeron? mvh Anonym Hvis du opplever økt angst når du tar sobril og stedolid, så kan de gi nettopp en slik paradoksal effekt på deg. I så fall er det liten grunn til å fortsette å ta det. Jeg har sett tilsvarende effekt hos enkelte ved bruk av rivotril. Også felleskatalogen oppgir paradoksale effekter som mulig bivirkning. 0 Siter
frosken Skrevet 4. november 2014 Skrevet 4. november 2014 Hei! Har du erfaring med at stesolid og sobril kan gi omvendt effekt? Dvs gi mer angst? Jeg har angst og depresjon Og er disse preparatene en dårlig kombinasjon med Remeron? mvh Anonym Hvis du opplever økt angst når du tar sobril og stedolid, så kan de gi nettopp en slik paradoksal effekt på deg. I så fall er det liten grunn til å fortsette å ta det. Jeg har sett tilsvarende effekt hos enkelte ved bruk av rivotril. Også felleskatalogen oppgir paradoksale effekter som mulig bivirkning. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.