Gå til innhold

Mellom 2 venninner

Anbefalte innlegg

Jeg har to venninner som har vært venner siden barneskolen. Jeg ble kjent med begge for noen år siden da vi fikk barn samtidlig. Skal forklare om de to

Venninne 1: 2 barn,gift og jobber som nattevakt. Hun jobber annenhver helga og det gjør mannen også. Hun slutter kl 8 og han starter kl 9 så hun får ikke sovet etter nattevakt pga barn.

Venninne 2: 3 barn,gift og jobber på dagtid i ukedagene.

Venninne 1 sa til meg at dem har valgt å ha samme arbeidshelg pga at dem vil ha noen fri helger sammens men hun syter og klager til venninne 2 med at hun er trøtt og sliten på arbeidshelgene. Venninne 2 er lei av at hun syter pga hun har jo valgt å jobbe sånn. Jeg er jo enig i at det er sant at hun velger det selv men så sier venninne 1 at hun at hun er skuffet over at venninne 2 ikke hjelper henne å passe barna av og til de helgene sånn at hun får sovet litt.

Jeg har ikke nevnt det til venninne 2 at hun føler sånn pga jeg vil ikke blandes inn. Det er vel det beste å holde seg unna?

Anonymous poster hash: e76f2...c01

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/401950-mellom-2-venninner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis de trenger barnevakt får de leie og betale for en - ikke forvente at venninna skal gidde å ta seg av ungene hennes når de selv har valgt en slik arbeidsrytme. Jeg hadde aldri orket ha andres unger annenhver helg, selv om det hadde vært snakk om bare noen timer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/401950-mellom-2-venninner/#findComment-3581329
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...