AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 Skrevet 9. november 2014 Jeg har litt forhøyet blodsukker. Prøver derfor å leve sunt og bruke minst mulig hvitt sukker. Jeg har gått over til å bruke sukrin og stevia. Fungerer fint, med unntak av i bakverk. Der smaker både stevia og sukrin lite godt. Blir alltid en bitter bismak/ettersmak. Er det noen som har funnet et bra , sunt søtningsmiddel som også kan brukes i bakverk? Anonymous poster hash: 3155e...1c2 0 Siter
XbellaX Skrevet 9. november 2014 Skrevet 9. november 2014 Jeg har litt forhøyet blodsukker. Prøver derfor å leve sunt og bruke minst mulig hvitt sukker. Jeg har gått over til å bruke sukrin og stevia. Fungerer fint, med unntak av i bakverk. Der smaker både stevia og sukrin lite godt. Blir alltid en bitter bismak/ettersmak. Er det noen som har funnet et bra , sunt søtningsmiddel som også kan brukes i bakverk? Anonymous poster hash: 3155e...1c2 Jeg synes Stevia er veldig bra til det meste men bruker konsekvent tagatesse (helsekost) til alt av kaker/brød osv, men vær obs på mengdene (som ved sukrin). Tagatesse fungerer også utmerket til karamellisering. 0 Siter
Gjest gjesteleser Skrevet 9. november 2014 Skrevet 9. november 2014 Kokossukker og sukrin gold er også gode alternativer, gir smak litt som brunt sukker. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 Skrevet 9. november 2014 Jeg synes Stevia er veldig bra til det meste men bruker konsekvent tagatesse (helsekost) til alt av kaker/brød osv, men vær obs på mengdene (som ved sukrin). Tagatesse fungerer også utmerket til karamellisering. Tagatesse er ok for blodsukkeret? Anonymous poster hash: 3155e...1c2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9. november 2014 Skrevet 9. november 2014 Kokossukker og sukrin gold er også gode alternativer, gir smak litt som brunt sukker. Spennende. Anonymous poster hash: 3155e...1c2 0 Siter
XbellaX Skrevet 9. november 2014 Skrevet 9. november 2014 Tagatesse er ok for blodsukkeret? Anonymous poster hash: 3155e...1c2 Tagatesse er veldig bra for blodsukkeret ditt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.