Gå til innhold

Orangedoler, og stolt av det!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

35

• Bookworm

19

• skrevet

14

• nick

10

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Annonse

Hvorfor starter du ikke flere festlige tråder da?

Anonymous poster hash: 36c57...3bb

Fordi jeg tviler på at de vil bli godt mottatt. Det er få som forstår min humor her nå, og jeg synes det er lite humor i det store og hele. Man tar livet på blodig alvor i 2014 har jeg skjønt. Jeg har ikke hengt med på den utviklingen, heldigvis eller dessverre eller hva man skal si. Jeg ser at jeg ikke passer inn her lenger, men jeg sliter litt med å gi opp et nettsted jeg har brukt i så mange år. Jeg kom hit i -96! Herregud min skaper, det er lenge siden.

DOl var orange først. Jeg husker at folk fikk hodepine og ble svimmel av den sjokkerende nye fargen. Rød. Samtidig hadde de et symbol av en utstrakt (?) hånd, den ble øyeblikkelig tolket som en hånd som holdt en kniv og var dermed veldig skummel.

De psyke var psyke på psykoforumet, og sjelden kom de ut derfra. Når de gjorde det lot de som om de var normale. Og det var de sikkert også.

Tjorven (?) tok vare på Marits (?) dolhistorie, hun er vel den eneste som har gått bort på DOL. Rent bortsett fra småpraterne som tok livet av seg. Det stengte den chatten.

Dr Anker var sjef, og han hørte på oss også.

Sadisten og Rosanna (?) fat hverandre, og noen flere også.

Doltreff som jeg aldri dro på. 

Mye rart har det vært.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...