Gå til innhold

Orangedoler, og stolt av det!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

35

• Bookworm

19

• skrevet

14

• nick

10

Mest aktive i denne tråden

Å ha et eget nick er tydeligvis dobbelt så slitsomt. Det er den store forskjellen fra tidligere DOL.

AnonymBruker er ingen man kan forholde seg til. Det er ingen person man kan danne et bilde av.

De blir bare sånne anomyme drittsekker som nettet er fullt av, og som man ikke gidder å hisse seg opp over. Stakkarslig.

Hvem kunne tenke seg å dra på treff med AnonymBruker? Eller innlede et forhold til en?

Annonse

Jeg var mye mer her tidligere. Husker det var stor oppstandelse når det ble endret, ikke nå, men forrige endring. 

Jeg starter sjelden tråder, svarer på andre av og til. Men det er lite tråder som ikke omhandler psykiatri, så da blir det også mindre tid jeg er her inne. 

Jeg var mye mer her tidligere. Husker det var stor oppstandelse når det ble endret, ikke nå, men forrige endring. 

Jeg starter sjelden tråder, svarer på andre av og til. Men det er lite tråder som ikke omhandler psykiatri, så da blir det også mindre tid jeg er her inne.

Hvorfor er det så vanskelig for folk å starte nye tråder? Er dere late lassiser?

Anonymous poster hash: 36c57...3bb

Når man har forsøkt å starte tråder gjentatte ganger, uten at man får noen respons - og en ser at det stort sett er psyk-caser her nå - som jeg riktignok har UTROLIG LYST til å svare min hjertens mening til, så lar jeg det være da jeg tross alt og innerst inne vet at de er psyke - da er det ikke noe veldig poeng i å starte noen tråder. 

Jeg synes det er et større problem med snørrogførti "anonym bruker" enn at gamle orange-dolere ikke lager egne tråder, men stort sett henger her av ren nostalgi...

Når man har forsøkt å starte tråder gjentatte ganger, uten at man får noen respons - og en ser at det stort sett er psyk-caser her nå - som jeg riktignok har UTROLIG LYST til å svare min hjertens mening til, så lar jeg det være da jeg tross alt og innerst inne vet at de er psyke - da er det ikke noe veldig poeng i å starte noen tråder. 

Nå er du bare nedlatende overfor syke.

Nå er du bare nedlatende overfor syke.

Nei, det er jeg da ikke. "Har lyst til" skrev jeg, men "gjør det ikke". Hvorfor skulle det forresten være nedlatende å gi dem en oppvekker og fortelle litt om virkeligheten? Er det ikke mer nedlatende å behandle dem som barn, som bare skal få ture fram som de selv ønsker, fordi de tross alt har en diagnose?

Endret av Bookworm

Annonse

Nei, det synes jeg da ikke. Hadde jeg forsøkt å "oppdra" dem hver gang jeg hadde lyst, da hadde jeg kanskje vært det. Og i hvert fall snakker jeg om psyke, og ikke syke - siden jeg er kronisk syk selv....

Skal "psyke" behandles annerledes enn "syke"?

Blåodol er visst det nye ^_^

Ja, hva har de gjort nå???? Jeg finner ikke engang en mulighet for å starte nye tråder! Og utseendet er bare rotete og kjedelig med hvitt, blått og svart. Nei, denne endringen de har gjort i natt (?) var virkelig ikke til det bedre - nå ser det jo virkelig ut som et hvilket som helst hjemmesnekret, jævlig forum.

Jo, nye tråder-oppretting var der ja, men alt har da blitt mye mer tungvint? Den kolonnen med foraene som lå til venstre på skjermen før må jeg i alle fall tilbake fra "Nye innlegg" for å finne og nå ligger den nederst på siden og man må scrolle laaaaangt nedover fremfor at den ligger pent på venstre side. Flere tastetrykk for å komme inn i forum fra forsiden på dol er det også blitt.  :angry: Hva er det de driver med??? De vil virkelig ikke ha noen trafikk her inne ser det ut som! Dette er jo mye mindre brukervennlig enn det var i går!

Endret av Lillemus

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...