Gå til innhold

Orangedoler, og stolt av det!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

35

• Bookworm

19

• skrevet

14

• nick

10

Mest aktive i denne tråden

Hehe, ja jeg skal være forsiktig å komme med kritikk for jeg tror at uansett hva de hadde gjort hadde de faste brukerne vært negative, slik at de kan mimre om hvor mye bedre alt var i gamle dager :P Men ja er enig i at det ser litt værre ut

Men orange på blått???? Blandet med rødt og grønt. Hva tenker man på?

Anonymous poster hash: 36c57...3bb

Du mener virkelig at alle "psyke" har en forvrengt virkelighetsoppfatning????

Nei, det mener jeg ikke. Men de som har forvrengt virkelighetsoppfatning er psyke. Det er ikke det samme som å si at alle psykisk syke har det. Nå må du lese det jeg skriver, ikke det du tror jeg skriver.

Nei, det mener jeg ikke. Men de som har forvrengt virkelighetsoppfatning er psyke. Det er ikke det samme som å si at alle psykisk syke har det. Nå må du lese det jeg skriver, ikke det du tror jeg skriver.

Jeg leser hva du skriver. 

det er ikke de syke som har en forvrengt virkelighetsoppfatning, det er det de psyke som har

Gjest Gargamel

Jeg var med et halvt års tid i 97 under nicket Fantomet og underteksten "hard mot de trange" (ikke veldig modent når jeg tenker på det nå). Forsvant ut i virkeligheten i 17 år og dukket opp med nytt nick i år.

Jeg har ikke så sterke meninger om før og nå. Alle medisintrådene er uinteressante for meg, men egentlig er psykiatri litt interessant til tider.

Annonse

Jeg var med et halvt års tid i 97 under nicket Fantomet og underteksten "hard mot de trange" (ikke veldig modent når jeg tenker på det nå). Forsvant ut i virkeligheten i 17 år og dukket opp med nytt nick i år.

Jeg har ikke så sterke meninger om før og nå. Alle medisintrådene er uinteressante for meg, men egentlig er psykiatri litt interessant til tider.

Kanskje vgd.no hadde passet bedre for deg?

Jeg tror det i dette tilfellet er viktigere at du selv leser gjennom det du skrev. Hvis du ikke mener å være nedlatende, så bør du etter min oppfatning uttrykke deg annerledes.

Men det var faktisk det du skrev...

Jeg tror det i dette tilfellet er viktigere at du selv leser gjennom det du skrev. Hvis du ikke mener å være nedlatende, så bør du etter min oppfatning uttrykke deg annerledes.

Ok, jeg bøyer med for dol-politiet - og det politisk korrekte... eller, det vil si:  jeg innrømmer at jeg ofte kan være ganske nedlatende overfor psykisk syke. Ikke alle psykisk syke, og stort sett basert på det de skriver her inne - men det er nok også grunnen til at jeg lar være å svare på de innleggene, fordi jeg er klar over at jeg ikke klarer å vise nok respekt i forhold til noen av de historiene som presenteres her inne... 

Men det var faktisk det du skrev...

Nei, egentlig ikke - men det kunne nok forstås slik. Jeg skrev "de psykisk syke", men jeg mente faktisk ikke "alle psykisk syke". Den rette formuleringen ville vel vært: "De som har en forvridd virkelighetsoppfatning, er gjerne også psykisk syke!" - men som jeg skrev til Froskten, jeg er nok litt nedlatende ;-))))

Annonse

Ok, jeg bøyer med for dol-politiet - og det politisk korrekte... eller, det vil si:  jeg innrømmer at jeg ofte kan være ganske nedlatende overfor psykisk syke. Ikke alle psykisk syke, og stort sett basert på det de skriver her inne - men det er nok også grunnen til at jeg lar være å svare på de innleggene, fordi jeg er klar over at jeg ikke klarer å vise nok respekt i forhold til noen av de historiene som presenteres her inne... 

Forventer du respekt for din egen sykdom og din egen historie?

Forventer du respekt for din egen sykdom og din egen historie?

Ikke nødvendigvis - og det er også grunnen til at svært få får høre den historien, fordi jeg selv har en stigmatiserende og ofte misforstått sykdom. Jeg bryr meg generelt veldig lite om hva andre mener og tenker. 

Men som sagt; det er jo også en grunn til at jeg IKKE svarer i på disse emnene, jeg har respekt nok for menneskene til at jeg da lar være... Spørsmålet vi har i utgangspunktet her, var jo manglende engasjement på dol...

Ikke nødvendigvis - og det er også grunnen til at svært få får høre den historien, fordi jeg selv har en stigmatiserende og ofte misforstått sykdom. 

Slik er det nok ofte med psykiske sykdommer også.

Ikke nødvendigvis - og det er også grunnen til at svært få får høre den historien, fordi jeg selv har en stigmatiserende og ofte misforstått sykdom. Jeg bryr meg generelt veldig lite om hva andre mener og tenker. 

Men som sagt; det er jo også en grunn til at jeg IKKE svarer i på disse emnene, jeg har respekt nok for menneskene til at jeg da lar være... Spørsmålet vi har i utgangspunktet her, var jo manglende engasjement på dol...

Jeg synes det er trist å lese det du skriver i denne tråden. Jeg er enig med AB 3bb.

Samtidig respekterer jeg ditt syn. Det er ditt syn og din mening om "oss psyke" som du må du få lov å ha. Og det er bra du tør å være ærlig :)

Du skal være glad du ikke har sykdommen "lat". Da skulle du fått føle stigmatisering på kroppen både fra faglærte og ufaglærte

Hvilken sykdom er det du har bookworm ?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...