Gå til innhold

Husk å smugfilme jentene på onenightstands gutta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

16

• missmas

4

• skrev

3

• DexterMorgan

2

Grøss. Fyren hadde muligens vært i fengsel om han ikke hadde smugfilmet.

Personlig hadde jeg ventet med sex nokså lenge. Vet ikke om det stemmer, men sånne mannehatere tror jeg det finnes flest av blant rødstrømper. Sjekk ført om de har sånne feminist-forestillinger, før du gjør noe mer. Greit å holde forpliktelser på avstand inntil man vet om grunnlag for tilllit finnes.

Anonymous poster hash: 4d511...7d9

Grøss. Fyren hadde muligens vært i fengsel om han ikke hadde smugfilmet.

Personlig hadde jeg ventet med sex nokså lenge. Vet ikke om det stemmer, men sånne mannehatere tror jeg det finnes flest av blant rødstrømper. Sjekk ført om de har sånne feminist-forestillinger, før du gjør noe mer. Greit å holde forpliktelser på avstand inntil man vet om grunnlag for tilllit finnes.

Det er alt for lett å bli tiltalt og dømt for voldtekt. De tryggeste er nok å sette opp en skriftlig avtale som signeres av begge parter før en kaster klærne.

Anonymous poster hash: ad29e...18e

Annonse

Pga utskudd som henne må rettsvesenet ta høyde for at kvinner faktisk kan dikte opp grunnløse voldtektsanklager. Dermed blir mange reelle saker henlagt. Tragisk.

Jeg jobbet i politiet da (ikke nå lenger) det dukket opp en anmeldelse for voldtekt på ei under 18. Moren fikk være med i avhøret. Etter hvert viste det seg at anklagen var falsk. Pussig nok var moren sterk pådriver til anmeldelse, ei agressiv dame. Kollegaene mine gjorde ingenting da. Vet ikke hva de ville gjort nå, om de hadde anmeldt vedkommende for falsk anklage. Motanmeldelse blir vanskelig hvis vedkommende ikke er gammel nok til å kunne straffeforfølges.

Etter hvert har mange falske anmeldelser dukket opp, ikke minst for å skjule utroskap overfor samboer/ektefelle. Sånne falske anklager koster tid og penger og går ut over annen etterforskning. Det naturlige hadde kanskje vært å ta fatt i de opplagt falske anklagene og la tvilstilfellene ligge. Den som blir anklaget urettmessig for voldtekt skal jo også ha rettsikkerhet.

Det skulle vært knallhard straff for slike falske anmeldelser. Ikke bare drar de uskyldige menn inn i faenskapen, de sørger også for at jenter som faktisk er voldtektsofre kan få slite med å bli trodd.

Det spørs hvor lurt det er å filme onenightstands. Du risikerer å gå på en smell da også, for det er neppe lov å filme andre i en slik situasjon uten samtykke.

Det er vel ikke lov til å filme uten samtykke, og de fleste vil vel kanskje ikke gi samtykke til filming. Et alternativ kan jo være sexnekt inntil hun har skrevet under på en "samleiekontrakt". ;)

Anonymous poster hash: e759d...41f

Det er vel ikke lov til å filme uten samtykke, og de fleste vil vel kanskje ikke gi samtykke til filming. Et alternativ kan jo være sexnekt inntil hun har skrevet under på en "samleiekontrakt". ;)

Nytter ikke uansett, er det som er problemet. Frøkenen kan bare si at hun ble tvunget til å skrive under. Det finnes ingen sikkerhet mot galinger. Å smugfilme var naturligvis ment som en spøk da anbefaler ikke det ;)

Nytter ikke uansett, er det som er problemet. Frøkenen kan bare si at hun ble tvunget til å skrive under. Det finnes ingen sikkerhet mot galinger. Å smugfilme var naturligvis ment som en spøk da anbefaler ikke det ;)

Slike sexkontrakter høres helt håpløst ut. Tenk som lett det vil være å faktisk tvinge en jente til å signere i en voldtektsituasjon. De vil jo gjøre nesten hva som helst for å slippe fra det med livet i behold. Det finnes ingen sikkerhet mot galninger.

Kanskje det kan hjelpe om man også får underskrift av 2 "nøytrale" vitner? :lol:

Kanskje det kan hjelpe om man også får underskrift av 2 "nøytrale" vitner? :lol:

:P:D

Man burde huske på forsiktighetsregler: Aldri i alkoholpåvirket tilstand og aldri med noen som er i fast forhold. Bedradd samboer/ektefelle kan være ubehaglig nok om man skulle bli oppdaget. Men få tenker på at den som bedrar, senere kan komme til å anklage fyren på "sidelinjen" for å skjule sidespranget. Anklage  om voldtekt (ikke nødvendigvis anmeldt) for å skjule sidesprang, kan bli temmelig nifst.

Det tryggeste er faktisk å avstå fra sex. Skite i at dama er aldri så interessert. Man er ikke nødt å ha sex. La heller rødstrømpene falle for ekle menn. Det fortjener begge parter. -_-

Hva gjør falske anklager med folk? Tillitstap er bare det første som skjer. Flere av mine mannlige bekjente var veldig nølende med å ha med kvinner å gjøre i sin ungkarstid blant annet på grunn av den risikoen. En annen grunn til manglende tillit, var rødstrømpetenkning. Akkurat det forteller man selvfølgelig ikke til hvem som helst. ;)

Annonse

:P:D

Man burde huske på forsiktighetsregler: Aldri i alkoholpåvirket tilstand og aldri med noen som er i fast forhold. Bedradd samboer/ektefelle kan være ubehaglig nok om man skulle bli oppdaget. Men få tenker på at den som bedrar, senere kan komme til å anklage fyren på "sidelinjen" for å skjule sidespranget. Anklage  om voldtekt (ikke nødvendigvis anmeldt) for å skjule sidesprang, kan bli temmelig nifst.

Det tryggeste er faktisk å avstå fra sex. Skite i at dama er aldri så interessert. Man er ikke nødt å ha sex. La heller rødstrømpene falle for ekle menn. Det fortjener begge parter. -_-

Hva gjør falske anklager med folk? Tillitstap er bare det første som skjer. Flere av mine mannlige bekjente var veldig nølende med å ha med kvinner å gjøre i sin ungkarstid blant annet på grunn av den risikoen. En annen grunn til manglende tillit, var rødstrømpetenkning. Akkurat det forteller man selvfølgelig ikke til hvem som helst. ;)

Finnes det fortsatt rødstrømper?

Anonymous poster hash: 655a6...5cf

Finnes det fortsatt rødstrømper?

Jepp, men ikke så mange. Dessuten har mange moderert seg og kaller seg blåstrømper i stedet. I Sverige må du passe deg ekstra godt for disse.

I min ungdomstid var de et mareritt. Visste aldri hva de kunne finne på. Mange hadde sånne store buttons i jakkekanten, sånne med kvinnesymbolet med knyttneve på. Fant ut at det betydde "ligg unna meg"/"menn er dårlige mennesker" eller noe sånt. Hvorfor sånne vesener da satte seg ved siden av meg på bussen enda der var mange ledige seter, fant jeg aldri ut av. Kikket heller ut av vinduet.

Jepp, men ikke så mange. Dessuten har mange moderert seg og kaller seg blåstrømper i stedet. I Sverige må du passe deg ekstra godt for disse.

Takk, da lærte man noe nytt i dag også. Men tror disse er snillene er rødstømpene.

https://snl.no/bl%C3%A5str%C3%B8mpe

Gjest Gargamel

Jeg ble voldtatt av to stk, det var DNA bevis og sms der de benektet sex, likevel ble det henlagt for de sa jeg oppmuntret til sex ved å danse seksuelt og skrike etter mer

Det er nok mange flere ekte anmeldelser enn falske, ja.

Kanskje det er en dårlig trøst, men jeg tror anmeldelsen i seg selv er en kraftig vekker for gutter som tror det er fritt frem. Jeg synes du gjorde en nyttig og modig ting med å anmelde, selv om det ble henlagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...