Gå til innhold

Test - hvor gammel "er" du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Litt lite datagrunnlag med 2 svar men det er vel teorier på at vi "psyke" er litt "underutviklet" og dermed kanskje oppfører oss/"er" litt "barnslige" på en måte

Men det var bare noe jeg tenkte på da sikkert litt offtopic

Har du fått deg enda et nick?

Du og X aka. "sur kjerring", "megler Smekk", "christensen3245235423" etc. etc. driver jo og veksler på nick...

Gjest Admin Doktoronline

Har du fått deg enda et nick?

Du og X aka. "sur kjerring", "megler Smekk", "christensen3245235423" etc. etc. driver jo og veksler på nick...

Vennligst slutt å spekulere på denne måten om hvem som står bak et innlegg. Du tar for øvrig også denne gangen feil.

Annonse

Tullekopper

Er det blod som kommer ut av munnen din, eller rød hyssing?

Anonymous poster hash: 2d8e5...0ba

Det er mange mulige tolkninger, går man for de mest groteske så kan man jo tenke at det er abort (skrev+blod) eller indre blødning som gjør at man hoster blod. Går man for de mer nøytrale så kan det være hyssing i en sylinderformet beholder eller maling i en sylinderformet beholder. Er jo også mange andre tolkninger la fantasien gå bananas !

Gjest Gargamel

55. Er jeg den eneste som har bommet den veien??? Det er da vitterlig 9 år ennå til jeg blir 55.

Det er nok fordi du hører på danseband på kassett. Det utgjør 40 år. Jeg fatter ikke hva som gjør meg til 26. At jeg velger Nirvana fremfor Rolling Stones? Nirvana var på topp for snart 20 år siden. Rolling Stones for 50 år siden. Når jeg husker "tilbake til fremtiden " beviser det at jeg er ganske gammel. Den er fra 1985! Kort sagt har testen store metodiske svakheter. Det er forstemmende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...