Gå til innhold

Er jeg uverdig pga at jeg naver?

Anbefalte innlegg

Gjelder dette også syke, eller bare late snyltere?

Anonymous poster hash: 97c38...6ad

Å få penger fra NAV er ikke å tjene penger, uansett grunn. Men å bite tennene sammen og jobbe gjelder selvsagt kun de som er i stand til å gjøre, dvs gjelder ikke dette syke.

Fortsetter under...

• Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• skrevet

15

• Madelenemie

11

• AnonymBruker

10

• slabbedask

7

Å få penger fra NAV er ikke å tjene penger, uansett grunn. Men å bite tennene sammen og jobbe gjelder selvsagt kun de som er i stand til å gjøre, dvs gjelder ikke dette syke.

Hvordan skal man skille? Spesielt sett: skal du skille selv? Er det riktig at hvem som helst skiller selv, og kommuniserer det som en virkelighet?

... alle som mottar AAP eller uføre har jo en diagnose.

Når er det åpenbart at systemet har sviktet, og vedkommende er en snylter? Er det noen kriterier, eller er det basert på subjektiv oppfatning?

Hvordan skal man skille? Spesielt sett: skal du skille selv? Er det riktig at hvem som helst skiller selv, og kommuniserer det som en virkelighet?

... alle som mottar AAP eller uføre har jo en diagnose.

Når er det åpenbart at systemet har sviktet, og vedkommende er en snylter? Er det noen kriterier, eller er det basert på subjektiv oppfatning?

Det er basert på funksjonsevne/arbeidsevne vurdert av NAV og leger/spesialister. Ikke lett å lure dem.

Annonse

Jeg føler meg uverdig, 

Det er vi mange som gjør.

og jeg føler at andre mener jeg er uverdig.

Selv om du "føler" det er det neppe sånn at andre mener det. Folk har nok med seg selv.

Anonymous poster hash: a0b56...026

Kanskje det, men jeg kan ikke gå for å handle mat uten å bli i ulage, engang.Men det er kanskje et tegn på at jeg faktisk er psyk...  :mellow:

ja det tror jeg.

jeg er lite like produktiv og samfunnsnyttig som deg, men jeg VET ingen andre enn jeg bryr meg om det!!!

jeg gjør mine ting daglig uten å tenke at andre tenker noe....

jeg er lite like produktiv og samfunnsnyttig som deg, men jeg VET ingen andre enn jeg bryr meg om det!!!

jeg gjør mine ting daglig uten å tenke at andre tenker noe....

Du har nå endel unger, og naboer som du hjelper...

Men men.

Spiller ingen rolle dette.

Annonse

kunne vært lettere å ha down...

mine barn er feks smarte, men de har vansker i relasjoner med mennesker:-(

Nei tror du undervurderer det litt nå... de med Downs er ofte veldig pliktoppfyllende og snille... tror nok det er mye smerte bak fasaden. ;)

Men men, nå har jo ingen her Downs så spiller ingen rolle det heller.

Nei tror du undervurderer det litt nå... de med Downs er ofte veldig pliktoppfyllende og snille... tror nok det er mye smerte bak fasaden. ;)Men men, nå har jo ingen her Downs så spiller ingen rolle det heller.

ok

det forstår jeg ikke!

hvordan så uinteligente mennesker som bråker fælt har smerte:-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...