Gå til innhold

Liker du endringene på dol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 138
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AnonymBruker

23

• skrevet

17

• slabbedask

9

• skrev

8

Annonse

Jeg er fristet til å si at Dåll er litt sånn.. always change a winning team. Men det jeg skulle si er hvordan kommer jeg tilbake til oversikten på alle trådene, den der førstesiden? Jeg hater forandringer før jeg har fått i meg nok koffein.

tante bassa skrev (På 12.11.2014 den 9.40):

Fargene var greie nok, men ser ut til at man må øverst på siden igjen for å komme til vis nytt innlegg. Tidligere lå den både øverst og nederst. Tungvint og måtte gå opp igjen når man leser nederst på siden

Ikke verre enn å trykke på Home-knappen.

XbellaX skrev (På 12.11.2014 den 10.30):

Jeg er fristet til å si at Dåll er litt sånn.. always change a winning team. Men det jeg skulle si er hvordan kommer jeg tilbake til oversikten på alle trådene, den der førstesiden? Jeg hater forandringer før jeg har fått i meg nok koffein.

Har tenkt det samme. Men jeg synes det ble bedre i forhold til dette oppsettet.

Annonse

Ikke store forandringen, men kan ikke si at endringene økte brukskvaliteten heller - snarere tvert om. Jeg skulle referere til to svar isted, og boksen med "multisvar" lå under reklamebanneret på høyre side feks, knapt mulig å nå. Samme er sikkert tilfelle om jeg siterer ett svar, siden "post innlegg"-boksen ligger på samme sted. Savner ellers "vis nytt innhold" også nederst - vi har jo vent oss til dén funksjonen nå, hvorfor endre? Ser ikke poenget med at "jo den funksjonen er der ennå, den ligger til høyre bak forran den siste boksen" skal bli nødvendig.

Likedan ser jeg ingen logikk i at innleggene i oversikten under "Vis nytt innhold" har ulik fontstørrelse. Hadde liten font betydd "lest" og større font betydd "nytt" hadde det gitt mening, dette ser bare ut som dårlig håndtverk. Skiftet fra rød til sort skrift virker også bare å være et påfunn. Hadde dette handlet om svaksynthet og økt kontrast hadde jeg skjønt det, men jeg kan ikke se at endringen har hatt fokus på dette (det nye oppstettet følger ikke anbefalinger for svaksnte/ dyslektikere).

Min tålmodighet med dol er i grunnen loslitt etter den store omleggingen i fjor, og jeg syns dol innholdsmessig har tapt seg big time. Kontrollen fra admins side virker å være slappere, det er overvekt av folk som ser ut til å dikutere med seg selv, det florerer av sjelløse anonyme, og jeg syns faktisk også at det rotes mye med roller her inne (prof/ ikke-prof). Det er vel symptomatisk at denne siste omleggingen bryr meg midt mellom - stedet er ødelagt uansett. 

Endret av Kayia
Gjest Admin Doktoronline

Hele Klikk.no er blitt redesignet og lagt om i dag. Det skulle i utgangspunktet ikke ha konsekvenser for funksjonaliteten på dol, så om det har skjedd endringer, er de ikke tilsiktet fra vår side. Vi noterer oss de endringene dere skriver ned her, så ser vi hva som kan gjøres med det. Dette er ikke en omlegging gjort for dol, men fordi dol er en del av Klikk.no, har det påvirket også forumet.  

Kayia skrev (På 12.11.2014 den 12.31):

Nei, dette er ikke noe jeg klarer å finne så da finner jeg på en unnskyldning om at jeg er for travel/lat istedenfor

Fikset det for deg, du hadde noen trykkfeil

Men skulle gjerne likt å se noen eksempler selv

Endret av skrev
  skrev skrev (På 12.11.2014 den 12.35):

Fikset det for deg, du hadde noen trykkfeil

Men skulle gjerne likt å se noen eksempler selv

Jeg glemte å si at jeg også syns tonen her inne har blitt stadig mer ufin. Personangrep er mer regelen enn unntaket, og admin gjør lite med det. Nicklaus hadde fine kommentarer om dette i en av Madelenemies tråder forleden.

Endret av Kayia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...